Ingenting stoppar mig.

publicerat i Denise;
Fick som sagt en redig ögoninflammation i natt. Men efter att ha baddat ögonen i massa vatten och tvättat rent med tvål, fått röda ögon pg.a tvålen mer än av inflammationen, döljt svullnaden under ett par solglasögon så gick jag iväg mot Andreas jobb. Där spenderade jag hela dagen i solen och njöt, pratade med massa trevligt folk och åt massa god mat.

Sen framåt halv fem så mötte jag upp mamma, gick hem till dem och förberedde en ordentlig middag i form av kött, potatissallad och goda grönsaker och massa cola! Så nu rullade jag hem, typ. Fick även med mig en liter jordgubbar hem, om inte mer. Så det ska jag sysselsätta mig med att äta när middagssvullnaden gått ner lite. Tihi.

Så härligt är det i alla fall att vi haft turen med sol hela dagen. Bara ynka moln idag, vilket ändå varit helt okej efter vad SMHI utfärdat... då det skulle vara stora tunga regnmoln. Men icke sa nicke - me like!
 
 

Taggar: Sommar, jordgubbar, mat, Ögoninflammation, ögon;

Kommentera inlägget här :