Jävla binnikemask.

publicerat i Denise;
Vadfan.

Jag har som tidigare skrivit att jag åkt på en förkylning som aldrig tycks försvinna. No big deal egentligen om det inte vore för att jag nyser värre än en nyfödd bebis. Nyss nös jag så hårt att jag sträckte en muskel i ryggen som sträcker sig ut till vänstra överarmen. Gör så satans ont när man fortsätter nysa (ofrivilligt givetvis). Det spelar ingen roll hur mycket jag snyter mig, för tillfället så nyser jag oavsätt. Tror det satt sig en binnikemask i min näsa som vickar lite på "svansen". Okej, jag vet att dem inte kan placera sig i näsan, men om dem kunde det så är jag säker på att den satt sig i just min näsa.

(Det är för vidrigt att placera en bild på en Binnikemask här, så vi hoppar det)

Taggar: Binnikemask, Binnikemaskar;

Kommentera inlägget här :