Kidnappad!

publicerat i Denise;
Min bror Ousman, hans son Michael, min systerson och deras vän Joppe kom ner till Nynäs idag och kidnappade mig. Jag har inte sett Mikey sen han fyllde ett, nu är han helt plötsligt tre och ett halvt. Knasigt!

Vi drog i alla fall iväg ner på Nicksta där vi lånade trampbåtar och drog iväg i Nickstaviken. Det gick sådär med tanke på vågorna och sen var vikten i båten ganska ojämn, haha! Så stackars Joppe blev dygnsur om byxorna.

Efter äventyret på Nicksta drog vi upp till mina päron där vi spenderade hela eftermiddagen, killarna körde några partier dart med min pappa och Mikey och jag gick och åt allt vi hittade i naturen, (vinbär, jordgubbar, smultron, rabarber, gräslök) innan dom skulle hem mot stan igen. Var så galet kul att träffa alla igen i vilket fall som helst. Det var ju som sagt några år sen sist, tihi!
 
Mina fina ♥ (snodde bilden från Facebook)

Kommentera inlägget här :