Är det verkligen lagligt?

publicerat i Denise;

Att vara vikarie är ganska krävande, speciellt idag märkte jag. Phu, jag är helt slut i kroppen.

Bakom mig, alldeles i sängen intill så snarkar Kevin för fullt! Han var absolut inte "ett dugg trött"... Det brukar låta så från hans sida i alla fall till han drynar in i alla fall och somnar på två röda.

I morgon jobbar jag till klockan är halv fem. Nämnde jag att jag började klockan halv åtta? Inte...?! Hur som helst så måste jag upp vid sex, halv sju ska jag sparka upp Kevin ur sängen och sju ska jag knata iväg till dagis. Det blir spännande... Det är okej att komma som en zombie till jobbet. Man brukar kvickna till ganska snabbt.

Nu ska jag sova i alla fall. Det borde egentligen inte vara lagligt att sova innan klockan tio. Men mitt liv är helt enkelt ingen fest just nu, så det är okej bara därför!

Sov gott

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fanny:

Inte lagligt att sova innan tio? :s piinsamt haha jag skulle inte klara mig om jag inte gick och lade mig innan tio och jag är ändå ledig tre gånger i veckan haha

Kommentera inlägget här :