Det vi inte gör idag, slipper vi göra om imorgon.

publicerat i Denise;
Jag fick nyligen en lätt känsla av panik när jag sneglade och såg vad klockan var. Kevin är nämligen ute och leker med sina kompisar och jag hade helt ställt in mig på att vi inte ätit någon middag, trots att vi gjorde det vid halv sex. Jag måste ha ätit smått i sömnen, halvt vaken, halvt i sovtillstånd. För mat, det har vi faktiskt fått i oss. Kan vara därför jag inte är ett dugg hungrig - men det var mest Kevin jag tänkte på när jag tänkte på middagen. Haha. Knasigt - men så kan det vara ibland.

Mannen gjorde hur som helst en supergod hamburgare till oss till middagen. Jag har lovat att diska, men funderar på att ta det i morgon istället.

"Det vi inte gör idag, slipper vi göra om imorgon" är det inte så man säger?

Lite fler bilder från Gudmor Louise.


Jag (bara barnet) & Kevin.


Kevin: "Kan själv!"


Älskade Unge.

Kommentera inlägget här :