En underbar dröm.

publicerat i Denise;
I natt hade jag en jättemysig dröm om att vi äntligen fick vårt barn. Det blev en pojke och han föddes i vecka tjugotvå och var trots detta helt "Normalt" utvecklad, - förutom att han såg ut som toker i de sju dvärgarna med utstående öron och jättestora ögon. Men jag kunde inte sluta titta, hålla upp honom för mina vänner och skryta om att det var min son. Han skulle heta Elton också, haha.

Stackars barn.

Nu ligger jag och hoppas att barnet vi får faktiskt blir ett friskt barn, inte för tidigt född och inte behöver gå igenom stora komplikationer första tiden. Men det hoppas alla föräldrar.




Möt min son Elton!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fanny:

Haha men gud :D Han hade varit hjärtekrossande söt!!! Hoppas dock som du sa på att det inte blir några problem utan att graviditeten går enkelt och smidigt =) med som du sa, ett friskt barn.

Kommentera inlägget här :