För trött för ett blogginlägg.

publicerat i Denise, Jobb;
Okej, jag sög på att hålla mitt löfte om att uppdatera midsommarbilderna under gårdagen. Men jag var så otroligt trött att jag idag sov från tio, till nyss, halv nio. Jag ville bara inte gå upp. Och igår möblerades det om, skickades det upp saker på vinden och dammsögs det näst intill hela kvällen så jag kunde inte vara sämre jag.

Trots att min kropp skrek att jag skulle ta det lugnt så gjorde jag lite till.. ni vet, "jag ska bara". Så när jag väl gick och la mig så sa Andreas en hejaramsa full med svordomar om att jag aldrig orkar vara uppe längre än barnen. Det stämmer, givetvis. Men ibland kan man inte ignorera kroppens signaler utan måste få sova.

Idag är solen äntligen tillbaka. Så idag blir det mys på nicksta på eftermiddagen. Det kan inte bli bättre.
Familjemys.
 
 

Taggar: Nickstabadet, arbete, dålig sömn, frustration, tidig morgon, trött;

Kommentera inlägget här :