Humörsvängningar, Ab.

publicerat i Denise;
Oj vilket temperament jag hade idag.

Jag tror det handlade mest om att jag var galet hungrig till middagen idag vid fem, då jag endast fått i mig frukost under dagens gång. Så när min pizza var färdiggräddad så dregglade jag långt innan jag fått upp pizzan på en tallrik. Nackdelen med hemmagjord pizza är dock att det inte alltid blir som man tänkt sig. Istället för att allt gick lätt som en plätt och min assmarriga pizza slank ner i min mage så fuckade sig allt. Bakplåtspappret sög sig fast i pizzan, jag brände mig, inte bara en - utan tre gånger på plåten när jag höll på att brottas med bakplåtspappret att jag tillslut slängde pizzan på kaklet i köket (vilket innebär väggen), for in i sovrummet och drog täcket över huvudet och stannade där i drygt en och en halv timma till jag gick fram med hundvalpsögon mot Andreas och bad om att få köpa en pizza!

Nu - två timmar senare har jag fått i mig en pizza, från pizzerian rakt över vägen. Jag är mätt, men knappast på bättre humör då jag fortfarande har en vägg i köket att torka rent.

FML.



Kommentera inlägget här :