I skärgårdens famn, Nynäshamn

publicerat i Denise, Högtider, Kevin 6 år;
Godmorgon, och glad midsommar.
 
Nu ska ni veta att nu går det bara utför, hihi!
Mörkare och kyligare tider väntar bara ett stenkast bort nu. Okej, jag kanske överdriver smått. Vi har ju trots allt inte bjudits på Juli- månads härliga sommarvärme, och inte heller Augustis mysiga utekvällar. Dom kommer också hinna komma. Så det återstår ungefär sju veckor av sommarlov för oss nu. Eller sommar i alla fall, för lov lär jag inte få.
 
Vad har ni för planer idag?
Något spännande som händer kanske?
Ska ni se en majstång resas eller bara mysa tillsammans med familj/vänner?

Jag ska snart sparka upp Kevin ur sängen så att vi inte missar hela denna ljuva sommardag när vi båda ändå är hemma och drynar. Funderar på att äta en morgonfrukost ute, med filt och solen som sällskap.

Mys.

Jag hade gärna promenerat ut med en frukostkorg till ringvägen, som bilden visar - och satt mig, men nu råkar det vara X-antal kilometer ut dit och jag vet att Kevin kommer tröttna efter halva vägen (vilket är vid Svandammen) så risken är stor att man blir attackerad av småfåglar, svanar, änder och måsar då.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnéa:

Sv: Okej :), tack detsamma :)

2:a kommentar, skriven , av anna:

Trevlig Midsommar

Svar: Tack det samma Anna! Hoppas du får en fantastisk dag och att vädret tillåter det :)
Denise

Kommentera inlägget här :