Juni.

publicerat i Denise;
Fan det är redan juni!
Tjugotre dagar kvar till jag sitter och äter lunch och skrattar med min allra bästa vän igen då hon kommer hem en sväng från Australien. Att jämnföra skype och att ses i verkligheten går verkligen inte. Även fast skype lindrar det största behovet av att ses varje dag så är det något speciellt med att få krama om den person man saknat så galet mycket. Kan inte förstå att det var ett år sedan vi sågs senast, sjukt!

Vi har massa kul inplanerat här i juni so far.
Andreas börjar jobba på nikstabadet, och kommer göra hela sommaren. Så han, the lucky bastard - kommer få en fin solbränna då han kommer sitta och klippa åk-kort till vattenrutschbanan. Ska försöka flirta in mig så att jag får jobba lite där jag också om jag får tid över. Springa i bikini några dagar i sommar, - ja tack!

Vi ska åka på lite partaj. Både i Nynäs och inåt stan. Vi ska givetvis fira midsommar och massa annat kul.
Kevin i sin tur åker till sin pappa den 25:e juni och blir borta i precis en månad, till den 25 juli. Jag kommer dö.
Som tur är så har jag Louise i två veckor.

En nära vän från Göteborg kommer hit också. Ska bli så himla kul att få mysa med henne och hennes son Texas.

Bara en massa kul att se fram mot!


Min Australiensiska / Tyska / Svenska bästa vän!



Kommentera inlägget här :