Nickstabadet

publicerat i Bilder, Denise, Kevin 6 år;
Jag och Kevin var och mös en stund idag på Nickstabadet.
 
Det var otroligt varmt i solen men att bada var uppenbarligen inte lika varmt då Kevin bara tog ett åk i lilla banan innan han började skaka och be om att få byta om. Himla tur att vi inte behöver betala 60 kronor för ett åk. Haha, klenis. Men jag fick sitta och sola mig medan Andreas och Kevin åkte hem och hämtade endel saker som han behövde. Så galet skönt att få sola utan att ha risk för att få en barnhand intatuerad i magen, haha. Kevin är nämligen expert på att ge mig skugga när och där jag minst vill ha det.
 
På hemvägen gick vi förbi mormor och morfar men så fort de började med matbestyren så for vi där ifrån. Ingen idé att vara kvar när man känner sig ivägen. Så jag och Kevin tog en promenad hem för att gå dit igen vid femtiden. Mys.
 
En bild från nicksta idag och en bild från här hemma... typ nyss! Haha.

Taggar: Brun, Nicksta, Nickstabadet, Skuggan, Sola, Sommar, högtider, midsommarafton;

Kommentera inlägget här :