Underbara solstråle, underbara gudmor!

publicerat i Bilder;
Har jag berättat om min allra bästa vän i hela världen? Hon heter i alla fall Louise och bor i Australien, haha.
(Nog tjatat om henne tänker ni. Men NEJ!)

Anledningen:
För ganska precis fyra år sedan tog det slut mellan mig och Kevins pappa. (Hallelujah). Det sorgliga med det hela var att han tog med sig alla bilder från de första åren. Vid några tillfällen har jag fått skivor med bilder av honom som gett min dator alla möjliga typer av virus. Så jag har aldrig fått över dem, trots att de funnits så nära till hands.

För några veckor sedan så frågade jag Louise om hon hade några bilder från Kevins "småbarnstid" då jag letar febrilt bland alla vänner och bekanta jag kände på den tiden " back in the days".
Hon skrattade lite och sa att det fanns fler bilder på Kevin än någon annan i sin dator och hon lovade att posta upp dessa på facebook så att jag skulle få ta del av dem, det var nästan så jag bröt ihop när jag fick se alla bilder jag gått miste om genom alla dessa år.

Mammas lilla krabba, som du betyder för mig.

Här är en liten bråkdel av alla de bilder som kvinnan har i sin dator - och fler kommer det bli. ♥






Älskade mormor & morfar med Kevin.


Vackra lilla solstråle. ♥


Här är några av de hundra bilder jag fick ta del av igen.
Enjoy.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av S u s a n n e ✿ F o r s:

Sv: Åh, tack! :)

Kommentera inlägget här :