En lång lång lista.

publicerat i Onördigt;
Hur bor du: I en lägenhet.
Brukar du komma i tid: Alltid.
Hur lång är du: Runt 153 cm, tror jag.
Kan du laga mat: Jag har tröttnat, så mannen sköter det mestadels.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar på en bemanning på olika förskolor,
på några hotell som städerska och servitris,
samt i skolkök när jag blir inslängd där, haha!

Vad har du på dig just nu: Jeans, linne och långärmad tröja
- håller på att svättas ihjäl!

Har du någon fobi: Små insekter.
Hade du en bra kväll igår: Somnade jättetidigt, men det var lugnt.
Vilket är ditt senaste inköp: Stekt strömming, skaldjurspaj samt västerbottenpaj.
Din favoritdryck på morgonen: Juice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen?
Har du sovit i din egen säng inatt: Nix, i Kevins...
efter halva natten så la jag mig i min visserligen.

Vad hade du sönder senast: Haha, minns inte.
Vem snackade du med senast: Idag. Jag snackade nog med Louise sist.
Varm favorit dricka: Te eller varm oboy på vintern.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: En drink som inte smakar alkohol.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hur ska jag minnas det?
Saknar du någon just nu: Oh ja.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Haha, det finns inget specifikt.
Någon jag stör mig på: Jag stör mig på ljus och ljud när jag ska sova, drives me crazy!
Intressen: La familia, Le friends, de Music, la blogg, typ.
Senaste person du kramade: Min mamma säkert.
Senaste person du ringde: Andreas.
Senaste person som ringde dig: Andreas kanske? Eller Louise om man räknar med skype.
Vad drack du senast: Cola tror jag?
Vill du ha barn: Jag vill ha jättemånga barn.
Längtar du till din nästa födelsedag: Jätte, jätte, jätte mycket!
Har rakat dina ben någon gång: Många!
Är du sugen på något nu: Ett bad.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Kaffe är bajs.
Använder du hudkräm: Nix.
Attraheras du av män med skägg: Haha, jag har inget val än att skriva ja på frågan.
Micro-pop eller poppa själv: Electro Pop!
Brukar du baka: Det händer.
Röstade du i det senaste valet: Ja det gjorde jag.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nöjd är jag men förbättringar kan man alltid göra.
Vilken låt lyssnade du senast på: Någon med Maroon 5.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Andreas sover där hela tiden.
Vad tycker du är äckligt: Haha, just nu? Ingen aning.
Har du pengar på mobilen: Kan man ta ut pengar på mobilen nu för tiden? Coolt!
Vilken svordom använder du mest? Fuck you, haha.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.00.
Var köper du dina matvaror ifrån? Willy's.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden, där sitter min fotogen,
bakom kameran.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hus.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Inte vad jag vet.
När var senast någon stötte på dig? Ingen stöter på mig längre.
Vad åt du till middag senast? Köttbullar, potatis & gräddsås.
Kan du vissla? Yes box.
Tittade du på tecknat när du var liten? Varje dag, på barntrean!
Äger du några popband t-shirts? Kapten Röd t-shirt ♥
När flög du senast? Maj 2009 tror jag. Samma år som jag tog studenten iaf.
Pratar du några andra språk? Engelska, lite italienska och lite franska.
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några. tatueringar eller piercingar? Tatueringar.
Vad har du med dig in på bion? Min sambo, mitt barn, min telefon, lite snacks och ett par
apfula 3D-glasögon om det behövs, haha!

Vad har du för väder? Soligt!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska. No doubt!
När sov du senast på golvet? Ska man sova på golvet när man har säng?
Vilken är din favorit drink? "Baja"drinkar är alltid goda.
Gillar du din boendesituation? Med lite renovering, yes!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst åtta.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Väldigt, väldigt sällan.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Aldrig.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23
Tror du på liv på andra planeter? Nej.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag talar sällan till mig själv.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Den dagen jorden går under.
Tycker du om att krama folk? Gud ja.
Äger du en digitalkamera? Japp.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Im unique!!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Något otroligt.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Får lejonen dåligt samvete?
Är du mörkrädd? Om inte Andreas är hemma.
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, Nycklar (för det mesta), bankomatkortet.

Kommentera inlägget här :