Autopilot.

publicerat i Denise;
Ni vet när man är inne i något. Det kan handla om en film, en bok eller en tidningsartikel - whatever, och personen bredvid dig pratar oavbrutet. Visst har ni alla någonting som sätts igång då. En autopilot som egentligen inte alls lyssnar på vad personen säger men under pauserna när personen tystnat så kan autopiloten säga "mmh, jag håller helt och hållet med" eller "haha, ja det är kul!"

Detta händer jätteofta när jag talar i telefon också, men ssch, säg ingenting till någon om det.

Kevin har en tendens att alltid prata med mig när jag är uppe i någonting superviktigt. Eller när man hört honom prata med sjuhundraordisekunden så orkar man inte riktigt lyssna längre. Då är autopiloten en jättebra inbyggd uppfinning. Hör den ord som "slog mig", eller "hungrig" så reagerar den och kopplar på manuell funktion. Men annars så går autopiloten på som en återkommande vän när man är upptagen med annat.

Har ni också en autopilot inbyggd?


Jag och min vän Autopilot...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Haha ja, autopiloten är riktigt bra att ha. Riktigt konstigt ändå att man kan sitta och lyssna på nån, svara den, men ändå inte ha hört nånting om vad den pratat om! :)

2:a kommentar, skriven , av SABINA MONTERO:

Hej! Allt bra med dig? :)

3:e kommentar, skriven , av Maria - mamma till Liam ☆:

okej vilken tur :)

4:e kommentar, skriven , av Anicia:

Hej sötis, var med i veckans tävling och vinn ett helt eget inlägg med bild och länk till din blogg PLUS ett ursnyggt halsband! Vad väntar du på? Let the game begin! :D

http://sarpauamanic.blogg.se/2012/march/tavla-har.html

5:e kommentar, skriven , av Lotta:

Sv: Haha, jaa han vill alltid vara nära så att man uppmärksammar honom ;) Är allt bra med dig idag då?? =)

6:e kommentar, skriven , av t:

varsegod :D

7:e kommentar, skriven , av Linda Olsson:

Sv; Tack va gullig du är! :)

8:e kommentar, skriven , av Anicia:

sv: Åh vad kul! Bilden behöver inte vara ny, bara så att du vet :D

9:e kommentar, skriven , av Sessan:

Var verkligen mysigt när vi hade hand om butiken :)



Haha jag känner igen mig att man svarar men inte hör vad personen säger :P

10:e kommentar, skriven , av emma:

sv. usch då stackars! jag hatar dem, är livrädd. skriker rakt ut om det kommer en haha

11:e kommentar, skriven , av t:

jag mår bra :D

12:e kommentar, skriven , av emma:

sv. haha men jag är lite löjlig. jag är rädd för humlor med xD allt som surrar springer jag ifrån haha

13:e kommentar, skriven , av Sara:

Åh så skönt det vill jag med ha :)

14:e kommentar, skriven , av Kitiwara:

Sv: Vad bra, allt är bra med mig me! Vad ska du göra idag? :D

Kram

15:e kommentar, skriven , av rebecca:

sv: Så lite så :) Jag ska till en kompis imorgon sova över, sedan på lördag blir det melodifestivalen för hela slanten hihi. Själv då? Hoppas din helg också blir super!! <3

Kommentera inlägget här :