Barnvakt.

publicerat i Vardag.;
Klockan elva idag fick jag en läkartid för mitt läkarintyg. Skönt, då kanske jag får lite sjukpengar från jobbet trots allt med tanke på att jag hade jobb inbokat hela den här veckan. Just nu är vi barnvakt åt Andreas systerdotter och systerson. Så söta ungar alltså... min livmoder skriker efter ett till barn när jag gosar med minstingen.

Mila-Jean är strax under sex månader och Celvin är runt två nu. Så himla goa ungar. Andreas tog precis ut ungarna i vårsolen så att jag får göra mig klar för att ta min promenad till doktorn.
Dom tänkte inviga Kevins födelsedagspressent från Gudmor Sandra!

Gullig man man har!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elenore:

sv: Haha. Och aa det var coolt. Men den är faktiskt inte mycke högre än fritt fall ;)

Kommentera inlägget här :