Dagen går så sakta utan dig.

publicerat i Kevin 6 år;
Varför går dagen så hemskt mycket saktare när Kevin inte är hemma?
Hur som helst så ska jag hämta hem honom om en halvtimma. Så att vi är hemma till halv tre (om vi har tur). Känner mig helt skum i kroppen. Troligtvis bristen på sömn som spökar. Det står skrivet att jag inte alls sover lika bra när Andreas inte är hemma. Kevin förgyller verkligen min dag, trots att han pratar oavbrutet. Ska be mig titta på saker och ting. Irriterar mig med nio miljoner frågor som jag inte vet svaret på, och frågar saker han redan vet svaret på.

Men han är det bästa som finns, och livet går så enormt segt utan honom.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

tack så mycket! din blogg är också jätte fin!

jo, allt är bra med mig. hur är det med dig då?:)

kram!

2:a kommentar, skriven , av Maria - mamma till Liam ☆:

han är så fin din kille! :)

förstår att du saknar honom om dagarna

3:e kommentar, skriven , av jessie:

Tack så mycket för de fina orden! =)



Kram <3

4:e kommentar, skriven , av Annika:

Va gulligt att du saknar honom!

5:e kommentar, skriven , av frida nyburg:

Tackar:)



Allt bra?



kram Frida

6:e kommentar, skriven , av Julia:

Sv: Tack detsamma!



Ja, allt är bra med mig, själv? :)

7:e kommentar, skriven , av Jossan:

sv; åh vad glad jag blir, och detsamma! Jo, allt är bara bra, själv då? :)



kram!

8:e kommentar, skriven , av † V K Z:

är de svårt att vara ung mamma? ;D

9:e kommentar, skriven , av Sabina:

Tiden går ju alltid väldigt långsamt utan de som man älskar! :)

10:e kommentar, skriven , av Erika:

Haha jaa jag gör det ibland, fast känns tråkigt att göra det varje gång :P Fast en del skriver ju bara ordet och då är det riktigt tråkigt att köra!

Du är duktig på blogga ser jag, varje gång jag kommenterar är det på ett nytt inlägg :P

11:e kommentar, skriven , av l i l l t h i l d a ♥:

härlig blogg :)

12:e kommentar, skriven , av Miss Sunshine:

Jättefina bilder :D

13:e kommentar, skriven , av PESSYS:

Goddag! :D Hur är det med dig ikväll? Kram!!

14:e kommentar, skriven , av Rosanna:

Sv: hihi tack... antar jag? :)

15:e kommentar, skriven , av Beatrice Jakobsson (foto):

söt :D

16:e kommentar, skriven , av Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Känner igen det där totoalt.



Han är så fin din Kevin!



Förresten tack för dina rader!



Kram

Kommentera inlägget här :