Dagens schema.

publicerat i Denise;
Måndag:
06.30 - pip,pip,pip,pip. Ja, ja. Jag fattar. Nallen väcker mig som vanligt.
06.40 - väcker Kevin.
06.55 - en förfrågan dimper ner i inboxen på mobilen.
06.57 - får en bekräftelse.
07.10 - klär på oss kläder, ytterkläder och skor.
07.19 - Kevin tar cykeln till dagis. Jag springer strax bakom honom (helt död).
07.40 - framme vid dagis.
07.46 - hemma hos mamma och pappa för lite frukost.
08.10 - går mot jobbet.
08.34 - på jobbet.
08.36 - jobbar.
15.30 - slutar jobba.
15.31 - går mot dagis.
15.55 - på dagis, hämtar Kevin.
15.59 - Kevin tar cykeln, hoppar på den.
15.59:30 - ser Anahita, får sällskap hem.
16.00 - snackar massa skit med Anahita.
16.20 - hemma.
16.40 - viker tvätt i min garderob.
16.55 - tänker på vad vi ska äta till middag, glömmer tanken lika fort.
17.20 - shit! middag!
17.30 - ropar in Kevin.
17.40 - middag.
18.00 - bada med Kevin.
18.30 - bolibompa.
18.50 - kolla på förra avsnittet av 30 grader i februari.
19.50 - slänga Kevin i säng.
20.00 - kollar på antikrundan (?)
21.00 - 30 grader i februari.
22.00 - god natt.

Jag pallar helt enkelt inte blogga idag.

Schemat ser ut på ungefär samma sätt imorgon, bara så ni vet.
Skillnaden är att jag börjar jobba halv åtta då.

Jag har saknat "mina" söta ungar så himla mycket.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Birta:

nu är veckans blogg avslutat, blev de inte du kan du anmäla dig igen:

http://birta.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-vinnare-v10-ny-omgang.html#comment

kram !

2:a kommentar, skriven , av Louise - Tvillingmamma till Lowa och Malte:

SV: Åhh tack snälla :D

3:e kommentar, skriven , av Erika - Mamma Till Tino:

Vilken dag!

Hoppas att du får sova gott i natt :)

Jo tack, allt är bara bra.

hade ni en bra helg?

4:e kommentar, skriven , av CaTTis:

Vilken härlig dag du ser ut att ha haft...=P



Sv: Gött att du gillade lunchen... Jag var riktigt hungrig så den var allt så god som den såg ut! =)



Kram

5:e kommentar, skriven , av Sara:

Skönt att se att andra har lika fullspäckat schema från morgon till kväll som jag :)

Som ensamstående mamma med två grabbar får man lätt dagarna att gå... :)

6:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Full fart :)

7:e kommentar, skriven , av anna:

förstår om du inte hinner blogga, ha en bra dag

8:e kommentar, skriven , av Fina Frun:

Grundlig schemaläggning av dagen ;)

9:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Förstår det! fränt att se schema från hela dagen, det är fullt upp ser jag :)

Kommentera inlägget här :