Denna långa dagen.

publicerat i Kevin 6 år;
Kevin, Andreas och hans dotter är nere i ett bad och badar tillsammans. Dom har någon form av vattenkrig i badrummet (läs; skumkrig) så vi får se hur härligt det är att gå in där sen.

Kevin blev jätteglad för cykeln som mormor och morfar gav honom. Han har åkt runt på den hela eftermiddagen med hans kompis J. Dom är så söta när dom går över vägen tillsammans, över till den stora parkeringen som inte används längre och åker runt mellan alla träd och hinder som just nu står där. Så duktiga killar.

Vid sex ropades Kevin in och fick lite middag. Nu ligger dom som sagt i ett bad tillsammans. Om några minuter så börjar just minuten. Det ska jag och Kevin sitta bänkade framför. Kanske är dags att ropa hit krabban så han hinner torka?


Dagens bild på mig och Kevin.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MIRA:

Jag ska också se på "minuten" :)

2:a kommentar, skriven , av Astrid.:

Kika in på den nya webshopen som specifierar sig på smycken och vård till fingrar och händer http://fingerfint.storedo.com/. Massor av nyheter dyker upp under nästa vecka! :D

3:e kommentar, skriven , av Linn:

Hej!

Svar: Tack! Älskar att måla:)



Söt blogg du har!

4:e kommentar, skriven , av nicole- skånsk knasig tjej ♥:

oj, hehe ^^

5:e kommentar, skriven , av Frida Måhl:

Tack :)

6:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Tack!

Haft en bra dag då? :)

7:e kommentar, skriven , av Valentina - mitt liv i Italien:

Haha vad rolig du är, men fattar vad du menar, italienare är en klass för sig och jaa, kan inte annat än hålla med om att språker är sjukt sexigt!



Jättesöt bild!

Vad har ni för planer i helgen? :)

Kram

8:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Härligt!

Jo bara bra :)

Görs då ?

kram!

9:e kommentar, skriven , av Frida Måhl:

Sv: helt okej :) stukat foten bara :P

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

Heej! Nu är Dagens blogg vinnare utsedd :)! kika in och se om det blev du. Annars får du ju anmäla dig igen :D ! KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-3.html#comment

11:e kommentar, skriven , av Frida Måhl:

Sv: lekte med min kompis dotter och trampade snett :P

12:e kommentar, skriven , av anna:

hahaha, här brukar det oxå vara skumkrig fast vi har en hund oxå som gärna vill vara med och sen har vi skum i hela hemmet

13:e kommentar, skriven , av Victoria Eklund:

Imorgon ska jag till Varberg, annars händer inte så mycket. själv?:)

14:e kommentar, skriven , av Victoria:

Sv; Jag ska bara ta det lugnt! Under helgen blir det nog en sväng till stan, rida och va med en kompis :)



KRAM !

15:e kommentar, skriven , av Annika:

SV: jag med :D Min mamma älskar småkrypen också :)

16:e kommentar, skriven , av E M M E L L Y:

sv: Tack! :D

17:e kommentar, skriven , av ewwe:

VILL NI VINNA ETT VALFRITT IPHONE SKAL!



KOLLA IN TÄVLINGEN PÅ MIN BLOGG!



http://ewwz.se/2012/march/vinn-ett-valfritt-iphone-skal.html

18:e kommentar, skriven , av Vilma:

Haha jaa! Trevlig helg :)

19:e kommentar, skriven , av Norea:

Gillar verkligen denna blogg!

Du är så fiin!



Kika gärna in på min blogg och delta i veckans blogg där du har chansen att vinna en länkning och en fin text om just din blogg.



Är det bra annars då? :)

Kramis!

20:e kommentar, skriven , av MIRA:

Så söt bild :)

21:e kommentar, skriven , av Sanna:

Vilken söt bild!



Sv: tack tack tack, vad roligt att höra! Allt är bra med mig :) och detsamma!

22:e kommentar, skriven , av karolinajonsson:

Sugen på att tävla? :D



Vinn ett valfritt iphoneskal på min blogg;

http://jonssonsfoton.blogg.se/2011/december/utkast-dec-12-2011.html#comment



Eller varför inte ta en titt på min bloppis?

http://jonssonsfoton.blogg.se/category/bloppis.html



WOOPWOOP, ha det så bra! Och sorry om du inte gillar reklam ;*

23:e kommentar, skriven , av amanda:

sv: det är de :D

24:e kommentar, skriven , av Frida:

Sv; låter riktigt bra!:) något roligt som hände i helgen?

25:e kommentar, skriven , av Beautyobsession-en SKÖNHETSBLOGG:

söt bild och roligt med en egen cykel för honom:)

26:e kommentar, skriven , av caroline.:

Söta ni var!: )

27:e kommentar, skriven , av frida nyburg:

Vaknade precis:)



Allt bra med dig då denna lördag?



kram Frida

28:e kommentar, skriven , av Hanna Ek:

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

29:e kommentar, skriven , av Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

jag gillar denna bilden mkt!

barnen är ju för goa men lite väl alldeles för goa och glada ibland =)

Kommentera inlägget här :