En helt vanlig lördag.

publicerat i Denise;
Håller på att dö. Känner mig instängd för tillfället. Väggarna krymper här hemma. Just nu vill jag bara ut och gå i några timmar. Promenera, promenera och promenera. Men det är mörkt och chansen att jag vågar ta mig ut ensam på en lördagskväll känns inte så stor.

Idag har vi ändå varit ute ganska mycket. Ungarna har varit ute hela dan. Andreas dotter lärde sig cykla utan stödhjul vilket var otroligt roligt att få ta del av det framsteget. Hon åkte flera meter själv med oss springandes bakom henne, redo att fånga om det skulle behövas. Men hon var grym. En enorm talang har hon måste jag säga och att se henne bli stolt över det hon presterat var så otroligt fint att se.

Jag kom hem ett natten som var. Somnade inte förrän två och vaknade av Andreas systerson som vaknade vid fem. Vi var ju barnvakter, vet dock inte om det står utskrivet här. Jag fick honom att somna om till sju och därefter tog Andreas över och lät mig sova till nio innan han vräkte upp mig ur sängen. Gullig man jag har.

Men mellan 13-15 passade jag på att sova då ungarna var ute och lekte på egen hand.

Men jag håller på att dö här, vill uuuut.

Kommentera inlägget här :