Filmcitat och maskinintressen.

publicerat i Kevin 6 år;
Kevin och jag har en diskussion om filmen Monsters Inc. Det finns nämligen en mening i filmen där "chefsspindeln" säger "Jag kidnappar hellre tusen barn än att se företaget gå under".

Kevin hör: "Jag kidnappar henne tusen barn än att se företaget gå under".
Han påstår att "spindelchefen" ska kidnappa tusen barn till den lilla flickan som filmen handlar om, va är hon? Typ 2...?
Troligt att han har rätt, tihi!

Kevin är i alla fall hemma med mig idag. Vi sitter och äter frukost tillsammans nu. Eller jag har ätit upp min för tio minuter sen. Men utanför dörren så står det en grävmaskin och gräver hål i marken så intresset för frukosten ligger lite på andra hand just nu.


Ni vet killar och deras maskinintresse alltså...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Sv: Jobbigt att vara allergisk, men det finns ju mycket annan god frukt man kan äta istället :)

2:a kommentar, skriven , av Victoria - Foto och Vardagen:

tack :D

Har du några planer inför helgen ? :D

Hoppas du får en underbar dag :D

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Tack för kryapåhälsning! Dotra mår bättre nu!

Och ja... älskar denna bilden. Hela semestern då betydde så mycket för oss.



Jättefina bilder på din Kevin!



Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram!

/ Malin

malinedlund.blogg.se

4:e kommentar, skriven , av frida nyburg:

Oj det var inget roligt uppvaknande direkt.



Jo med mig är det bra, det är ju Fredag!:)



kram Frida

5:e kommentar, skriven , av Sessan:

Ja då är det ju lite tråkigt :/

Tur det finns köpfika :D

Kommentera inlägget här :