Filmtips.

publicerat i Filmer/serier;
Tänk om det händer någonting du inte hinner se. Någonting som kommer förändra en annan persons liv föralltid. Det händer i filmen Stockholm Östra. Med Mikael Persbrant i huvudrollen så lär vi oss känna en man som vill be om ursäkt på alla sätt som går. Han bär skulden för en sån hemsk handling han aldrig kommer kunna åtgälda. Iben Hjelje spelar en fantastisk roll i filmen med ett tungt sorgesdrapperi som inte försvinner, någonsin.

Hela filmen baseras på en lögn. Vad händer när saningen kommer fram...?

Se filmen helt enkelt - och gråt en skvätt eller två.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jossan ★:

Den skulle jag vilja se! :-)



sv: Haha ja verkligen :D Tokig klass ;)

2:a kommentar, skriven , av klaudia å Isabel:

Hej !

Vi har haft en underbar statistik , så på onsdag om den e så bra så kommer första tävlingen

sen kommer vi fortsätta med massor av ansdra tävlingar ,besök www.ajdee.blogg.se Puss!



/klaudia å isabel

3:e kommentar, skriven , av HANNA:

sv: tack! hoppas du haft en bra dag än så länge? :)

4:e kommentar, skriven , av matina:

Härligt :)

Hängde med släkten och fira att jag fyllt år :)

5:e kommentar, skriven , av Sascha:

Fin blogg, tack för kommentaren!

Allt bra? :)

6:e kommentar, skriven , av Nayomi:

ohh lät spännande! :)

7:e kommentar, skriven , av Birta:

nu har jag lottat ut 6 vinnare i veckans blogg kolla om de blev du o anmäl dig igen:

http://birta.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-vinnare-v9.html#comment

kram !

8:e kommentar, skriven , av PESSYS:

sv: härligt! Jo allt är bra med mig också, vad är planerna inför morgondagen då? kram! :D

9:e kommentar, skriven , av Lotti - galen preggo:

Tack själv! :)



Jag förstår inte det svåra med att sköta sitt. Om andra då inte sett att du skulle vara en dålig mamma så har dom ju inget att säga till om. Jag tycker nästan det är bättre att få barn när man är ung. Jag ville helst ha alla mina innan 25, och vill ha 2-3 barn. Men får mitt första nu ist, när jag är 22 :)

10:e kommentar, skriven , av matina:

Åh tack så hemskt mycket :D Kram!

11:e kommentar, skriven , av Tiiza:

sv; ja det är verkligen mysigt här, han varit här i 5 månader nu och blir lika glad varje gång jag ska gå till stan och se den underbara utsikten .

ja, det är ju väldigt mycket regn här, men det kan komma på 5 minuter och försvinna lika snabbt igen ^^

12:e kommentar, skriven , av Jossan ★:

sv: Hihi okej, hoppas jag inte gråter alltför mycket bara hehe :$

13:e kommentar, skriven , av Tiiza:

sv: så enkelt som ett jobb, min pojkvän och ja va arbetslösa i två år, fick reda på att de ville ha svenskar på IBM i Skottland och tre månader senare har vi skrivit på kontrakt och flyttar.

Vi tänkte stanna ett år till.

:)

kram

14:e kommentar, skriven , av Anonym:

sv; haha tack så mycket! :)

man ska inte bry sig om andra om det verkligen känns rätt, om man verkligen vill göra något :)

15:e kommentar, skriven , av Lotti - galen preggo:

Haha, ja men se där! Stort bevis på att de e bra att va ung! Plus att om man är äldre å skaffar barn så är risken större att det blir något fel på barnet eller komplicationer eller dylik så man har bara oddsen med sig när man är ung :) Glad att jag hitta din blogg :) Den är kul att läsa! Kram

16:e kommentar, skriven , av Nayomi:

ska slå mig ner i lugn och ro med filmen och en kopp te någon dag! :D haha ja det händer väl lite då och då..

17:e kommentar, skriven , av Ellinor:

sv; haha, jo sant xd

okej, lät ganska skönt.. sova :'3

18:e kommentar, skriven , av Nayomi:

Haha hade det funnits en gilla-knapp på den kommentaren hade jag tryckt! ;D

19:e kommentar, skriven , av Sandra:

sv: Har bara tagit det lungt hela kvällen, kollat på tv och så. Själv då? :) Kram

20:e kommentar, skriven , av Lil bex':

Som ni kanske märkt har jag haft bloggpaus och undrar nu om ni vill att jag ska komma tillbaka eller tycker ni att jag ska sluta blogga ?

Puss / bex.

21:e kommentar, skriven , av Tiiza:

sv; tack :D

ja det va / är en utmaning att lämna allt, men det är en upplevelse vi inte skulle byta mot något.

22:e kommentar, skriven , av Kajsa:

TÄVLING PÅ BLOGGEN!



Tävla om ett presentkort på Runns.se eller Erikasgarderob.se

hade betytt GULD om DU var med!



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/march/tavla-om-ett-presentkort-pa-erikasgarderobse.html



23:e kommentar, skriven , av petra-mamma till tvillingar:

Vissa människor tänker inte och lägger sig i alldeles för mycket, tyvärr.



På tal om att sälja... "är det två där inne så säljer jag en på blocket"

Det kom från mig två veckor innan jag fick veta att jag skulle få tvillingar =)



kram till er!

24:e kommentar, skriven , av Sara - Mamma till Nova:

Gjort idag?

25:e kommentar, skriven , av Tiiza:

sv; men att få barn är ju oxå ett äventyr.

dock tycker jag och kimzi (min pojkvän) att vi är lite för unga så vi tog chansen när den väl kom.

och det gjorde du oxå på ditt sett. :D

26:e kommentar, skriven , av MIRA:

Den filmen sk ajag verkligen se då :)

27:e kommentar, skriven , av Hemmakatten:

Verkar bra den där filmen. Persbrandt och Hjejle är några av mina favoriter. Hoppas helgen varit bra och tack för din kommentar på min blogg!

28:e kommentar, skriven , av naxo - bloggen med tips!:

sv: samma här. vad har du ihttat på idag :)

29:e kommentar, skriven , av Sara - Mamma till Nova:

Nemen taack ska du ha. :D Vad glad jag blir. :D

jag ha bara tagit de lugnt. :D Och tillbringat min dag ihop med lillan&vovvsen. :D

30:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Låter spännande.

31:e kommentar, skriven , av Camilla:

Verkar bra, kanske borde ta och se den :-)

32:e kommentar, skriven , av Sarapetter ^^:

hej på dig! ville bara säga att din blogg är bra o så :)



hoppas du får en bra dag! så du gillar filmen?

Kommentera inlägget här :