Godmorgon, härliga underbara måndag!

publicerat i Vardag.;
Vi är redan vakna här i huset. Alldeles för tidigt. Men ska Kevin vakna till liv innan det är dags för dagis så har vi inget annat val än att vakna nu. Hur ont det än må göra i kroppen. Jag hade gärna tagit en mycket längre sovmorgon. Men tji fick jag.

Någon som kollar på serien äkta människor?
Var det bara jag som tyckte den var jätteseg igår på gårdagens program?

Det kanske berodde på att jag inte var fullt så koncentrerad som jag borde ha varit...
Jag får göra ett nytt försök och kolla över play istället.
Idag är det måndag - så långt bort som det går att ta sig från nästa ledighetstillfälle.

Jobba med ett leende i skolan eller på jobbet så går dagen fort!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av valeria- en mamma av den udda typen!:

Ha en bra start på veckan!! :)

Kommentera inlägget här :