Idag är det onsdag, bara så ni vet.

publicerat i Vardag.;
Att gå upp halv sex på morgonen borde klassas som självmord. Jag är så galet trött att mina fingrar knappt klarar av att springa över tangenterna på datorn. Min kropp har gått i viloläge medan hjärnan är i högvarv.

Egentligen borde jag ha skrivit ut dagens schema, istället för måndagens. Men den här dagen är någonting jag vill glömma bort, forever!

Kevin gick på dagis i tio timmar idag. Fattar ni! Tio timmar! Hade jag jobbat konstant i tio timmar med barnen på jobbet hade jag nog legat i koma nu. Men grabben gick på dagis dessa timmar, utan rast från kompisarna. Och det första han ville göra när vi kom ut var att cykla! Ivrig som en ekorre sprang han iväg till cykeln och suckade över att jag var långsam. MEN DU SKA VARA TRÖTT NU UNGE. Men inte han inte. Vilja av stål och envis som en... (finns det något ordspråk med ordet envis i så ska det befinna sig inom denna parantes, och snälla - läs den tyst i ditt egna huvud jag kan inte ta emot mer information just nu).

Nu då. Nu ligger vi helt döda i varsitt rum i lägenheten. Jag har intagit min säng och ligger nerbäddad, och Kevin har tagit soffan i vardagsrummet.

Vi-är-döda-idag-också!



Jag och min stora älskling som var helt döda på landet för två år sen.
Vi sov ute på kuddar under ett "utetält" som vi hade myst ner oss i och satt på en film.
När bilden togs var vi inte ens officiellt ett par, vi hade varit utan rinnande vatten i en vecka och
badat oss "rena" i sjön trots att vattnet pekade på minusgrader (typ), vi hade inte
uträtt våra "behov" på en riktig toalett utan i ett utedass och man kände sig ungefär
som ett vandrande dass under denna tiden.
Trots detta så valde han att behålla mig. ♥

Konstigt att man längtar tillbaka dit trots allt!


Jag vet inte varför jag berättar en hel historia om en liten sommarbild.
Men där har ni, precis den informationen ni egentligen inte behöver bära.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rebecca:

sv: Ja men eller hur! :) Haha, det var lite kul - vi tänkte i samma banor, gav nämligen även honom en tavla med några bilder på oss..

2:a kommentar, skriven , av essla:

hej väldigt härlig blogg :)

allt bra? :D

3:e kommentar, skriven , av victoria:

allt bra med dig ? :)

4:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Låter jättemysigt de där :) , förstår att du längtar tillbaka.

5:e kommentar, skriven , av Lina Holgersson:

HEJHEJ!



Jag vet inte om du läser min blogg..

Men jag har i alla fall tänkt börja blogga mer igen och som kompensation till ett kasst bloggande har jag lagt upp en tävling där ni kan vinna ett par Ray-Ban Clubmaster-solglasögon.



Så kika gärna in i min blogg och var mer än gärna med i tävlingen!



Ha det bra!

Kram // Lina Holgersson

6:e kommentar, skriven , av Lotta, mamma till Lucas:

Ungefär då ringde min väckarklocka med... Inte Kul! Men helt okej när man sedan sluter runt 14.00 =)



Hoppas du får en trevlig helg!

7:e kommentar, skriven , av Lovisa:

hej på dig!

va gärna med och tävla om ett snyggt smycke på min blogg! http://lovisamikaela.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-ett-handgjort-smycke-fran-merete.html#comment



kram Lovisa =)

Kommentera inlägget här :