Irra höns.

publicerat i Vardag.;
Idag har vi flygit runt som irra höns i bilen känns det som. Jag och Andreas drog till Jysk här i nynäs vid tiotiden i morse för att köpa en rullgardin till vårat sovrum, den är verkligen megasnygg - trots att det tog ett tag för oss att förstå hur själva rullgardinen funkade... Kort där efter åkte vi till länna där Andreas skulle hitta massa prylar till firman och så drog vi till Max på en snabb hamburger-lunch! Sen hämtade vi Kevin vid ett tiden, försökte hänga upp rullgardinen (nu har vi äntligen gjort rätt) och så har jag hjälpt Andreas med goda råd till hans jobb.

Så nu mina vänner. Nu är jag redo för er igen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej!



Jag har just nu en fototävling med en kompis på min blogg där du kan vinna ett valfritt filter till kameran för upp till 200 kronor. Hoppas du är med! Här är inlägget → http://byyemelie.blogg.se/2012/march/fototavling.html#comment



K R A M / http://byyemelie.blogg.se/

2:a kommentar, skriven , av Esmeralda<3:

sv: Tack så jättemycket!!<3

3:e kommentar, skriven , av Lilly-Rose:

Hade inte varit fel med en hambrurgare alltså.. :)

4:e kommentar, skriven , av fanny (fotoblogg):

Haha, ja det är ganska smart! :)

mycket roligare att använda då..

5:e kommentar, skriven , av Molly:

sv; Jag mår också toppen! :D

6:e kommentar, skriven , av Lilly-Rose:

Svar: Hahahaha, nej va roligt!

7:e kommentar, skriven , av Maria - mamma till Liam ☆:

vilken härlig bild på er!



fy vad jobbigt att ni varit så sjuka. jag ser inte framemot när liam börjar förskolan.. då lär vintrarna bli tunga. och jag vara evigt förkyld :p

8:e kommentar, skriven , av Foto:

Ååh du får lägga ut bild på rullgardinen sen, e ute efter en jag med :)

9:e kommentar, skriven , av Beatrice:

Det kan jag förstå ;D

10:e kommentar, skriven , av elinlinnealindvall:

min rullgardin skulle upp i somras men ligger fortfarande och skräpar ! ahha



Frågestund på g, fråga på! http://elinlinnealindvall.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

11:e kommentar, skriven , av AnaiisWilson:

VECKANS BLOGG , följ instruktionerna så kan du bli "veckans blogg" ♥

http://anaiiswilson.blogg.se/2012/march/tavling-veckans-blogg.html

12:e kommentar, skriven , av Molly:

sv; nää, ska bara slappa och ta igen med läxor! själv då? :)

13:e kommentar, skriven , av moni:

Sv; Hihi, de var väldigt goda! :)



Kram.

14:e kommentar, skriven , av MIRA:

Mysig bild :)

15:e kommentar, skriven , av Molly:

sv; okej! :)

Vad jobbar du med? :)

kram

16:e kommentar, skriven , av elinlinnealindvall:

sv; haha ;) får sätta upp den nu till sommarn då jag sover rätt mö ! hahah

17:e kommentar, skriven , av Molly:

sv; ooh, okej ! låter roligt! :D

Vad är din dröm? :)

18:e kommentar, skriven , av Lïnn ~ photo ♥:

Sv ; Gud vad glad jag blir av en sån fin kommentar <3 Kan väl inte säga mer än tusen tack och detsamma <3 :D

19:e kommentar, skriven , av Anna:

Hej, riktigt fin blogg ! :)



Hur mår du ? :)

Kramisar !

20:e kommentar, skriven , av Sascha:

Allt är bra!

Gud vad söt Kevin är!

Kram, ha det bra :)

21:e kommentar, skriven , av Josefine:

sv: nä bara man inte töjer för mycket åt gången så gör det inte ont direkt :)

22:e kommentar, skriven , av Anna:

Sv: Vad bra ! Allt är super bra !

Vad har du gjort idag då ? :)



kramis!

23:e kommentar, skriven , av Molly:

sv; vi får väl hoppas att han blir duktig! :)

oj, jo jag har en dröm. jag vill bli modell/skådespelare i Hollywood, planerar att flytta dit i din ålder! :D

24:e kommentar, skriven , av Neliiizh:

SV: Det hoppas jag också, men jag vet på ett ungefär vad jag kan tänka mig jobba med! :)

Och så tjänar man ju lite pengar också, och det är alltid roligt! :)

25:e kommentar, skriven , av malin:

tack så mycket! :D Gud vilken starkt människa du verkar på något vis. Har alltid tyckt det om tjejer som blir gravida i ung ålder men föder iallafall :')

26:e kommentar, skriven , av Josefine:

Sv: haha låter nog värre än vad det är ;)

27:e kommentar, skriven , av Anna:

Sv: Okej, hittade du något i teknikaffären då ? :)



jag har väll bara vart i skolan, kom nyss hem :)



kram!

28:e kommentar, skriven , av Wilma:

Sv: Tack så mycket! :)

29:e kommentar, skriven , av Maria - Bloggdesigner:

Vilken söt bild!=)

30:e kommentar, skriven , av Neliiizh:

SV: Antlingen med barn eller förståndshandikappade! :) Fast jag kan tänka mig att jobba i en klädesaffär eller något sånt också :)

Nä, precis! :)

Kram

31:e kommentar, skriven , av Isabelle:

Sv:tack för att du kikade in på min blogg!hoppas du haft en awesoome måndag kram!

32:e kommentar, skriven , av Lovelyeverafter:

Fin bild på er :)

Kommentera inlägget här :