Laserdome

publicerat i Kevin 6 år;
Vi bor ganska centralt där vi bor för tillfället och bara ett stenkast från vår lägenhet, drygt två minuter med promenad så ligger en Laserdomehall som fått stående ovationer från alla som gått dit. Jag skäms nästan över att inte ens ha varit inne i lokalerna än. Men så kan det vara när man är slö och långsam.

I morgon tänkte jag dock försöka (om inte annat dyker upp som mitt läkarbesök jag ska gå på imorgon) ta med mig Kevin dit och spela några spel. Andreas får också följa med om han inte är allt för upptagen med sitt jobb så klart.

Det är i alla fall något litet att se fram emot i morgon för Kevins del.


Jag är säker på att Kevin skulle älska det här!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carmen:

Sv: hoppas det.. men ofta du bara är 22 o har en son på 6? :D

2:a kommentar, skriven , av L I N D A:

SVAR; jaa! :)

3:e kommentar, skriven , av ida:

jag praoar på Ica i järvsö! :D Det är jättejättekul, och idag fick jag även sommarjobb där :D

4:e kommentar, skriven , av Ulrika:

Var med och tävla för en design här! http://ulrikahafstroms.blogg.se/2012/february/design-tavling.html#comment



Puss & Kram Ulrika!

5:e kommentar, skriven , av Ina♥:

Haha okej tycker du? :D

6:e kommentar, skriven , av jolinesteen:

sv: tack! :)

7:e kommentar, skriven , av ida:

ja men eller hur! Det måste jag gjort hehe ;)

8:e kommentar, skriven , av Sofie:

svar: varsågod! :)

med mig är allting bra, själv? :)

Laserdome låter kul!

9:e kommentar, skriven , av Signe:

Svar, åh tack fina du!

10:e kommentar, skriven , av Annie:

sv:Ja visst är den :D

11:e kommentar, skriven , av Angel ☆:

Hej där! =)



jag har en tävling på min blogg som heter "Veckans Star" där man kan vinna en länk + bild i min sidomeny i en vecka =)

För att vara med, klicka på länken:

http://dinn.blogg.se/2012/march/unknown.html#comment



Om du inte gillar dessa kommentarer mer jag om ursäkt =) Ha en jättebra kväll!

kram kram

12:e kommentar, skriven , av E m m a ♥:

sv: Haha ja han är jätterolig!

Fin blogg förresten!

13:e kommentar, skriven , av Ulrika:

Var med och tävla för en design här! http://ulrikahafstroms.blogg.se/2012/february/design-tavling.html#comment



Puss & Kram Ulrika!

14:e kommentar, skriven , av Awezan:

Tack så mycket! :D

Hoppas du fått en fin dag'

Puss!

15:e kommentar, skriven , av mela:

jodå dom är finna finns i 3 olika färger och 3 olika mumin motiv. jag älskar dem :)

16:e kommentar, skriven , av sassa:

Skulle vara supersnällt om du kunde svara på min blogg om jag ska ha frågestund eller inte.



Tack i förhand!

17:e kommentar, skriven , av Amanda - Vardag & Foto:

Sv: Tack!:)

Vad görs?:)

18:e kommentar, skriven , av feliciaa:

sv; hahha älskar dom ! :D

19:e kommentar, skriven , av elin:

tack!:D:D vad gör du ?

20:e kommentar, skriven , av EMMiE:

Laserdome är grymt kul!

21:e kommentar, skriven , av Jennifer:

FinFin blogg :) lust att följa varandra med bloglovin och blogkeen? JAg har även igång en tävling nu som du gärna får vara med i :) Kram



http://jeennifeera.blogg.se/2012/march/tavling-13.html

22:e kommentar, skriven , av Henrik Stigell:

Haha man känner sig som ett litet barn igen när man testar på det, svinkul!

Kommentera inlägget här :