Lördag

publicerat i Bilder;
Nu är jag och lillgrabben vakna. Vi har legat och trängts i Kevins 150 cm långa säng under natten. Han vaknade och grät, pratade i sömnen om någonting han inte nådde eller kunde få tag på. Så jag kände att det var lika bra att krypa ner hos honom så han inte fick fler mardrömmar. Men det är lugnt - jag har inte behövt ligga dubbelvikt. Jag är ju trots allt 155 cm lång, med fötterna i avkopplat och avslappnat läge.

Idag kommer Anna och Alexander hit. Jag har inte träffat Anna sen i höstas tror jag. Länge sen var det i alla fall, trots att vi snackar i telefon minst tre gånger i veckan nu för tiden. Jag saknar henne, massor!


- Världens bästa Anna
- Jag och Anna.

Bilderna är tagna i Barcelona 2009
när vi var där med Hotell och restaurangklassen i gymnasiet!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av saga:

Godmorgon, ville bara kika in på eran söta blogg och önska dig en jättebra dag! :) Allt bra?

2:a kommentar, skriven , av saga:

Sv; Samma här :) Händer något kul idag då? :)

3:e kommentar, skriven , av saga:

Sv; Aha inget speciellt, hoppas ni har kul :)

4:e kommentar, skriven , av Erika:

Jag försöker att inte heller tänka på det, jag tänker typ, - man ska vara glad om man får bli rätt gammal! Kanske inte en skruttig 90åring men iaf så man får träffa sina barnbarn (om man får några vill säga, men det måste jag få!)

5:e kommentar, skriven , av Ella:

Vi såg Journey to the mysterious island. Riktigt bra film! :D

Kommentera inlägget här :