Min obstinata sexåring.

publicerat i Kevin 6 år;
Även om du är obstinat och kräver saker på ditt egna sätt ibland. Beter dig som en tonåring mellanåt. Hotar med att jag inte får komma på ditt nästa födelsedagskalas. Skriker dig fördärvad över en sak vi lugnt kunde ha diskuterat. Slänger igen dörren som det vore den vanligaste sak i världen. Gråter dig till sömns för att du inte är nöjd över hur din tillvaro är just för stunden. Även om du är negativ, sur och grinig ibland så är du världens sötaste och finaste unge...

Alla gånger du kommer fram till mig och pussar mig helt spontant. Säger att jag är världens bästa mamma. Kramar om mig så kärleksfullt som bara du kan. Alla gånger du ler och sprider din lycka till alla i rummet du befinner dig i. Frågar tusen frågor som du kräver svar på, trots att det inte finns någon logisk förklaring.

Men en sak vet jag, och det är att jag älskar dig.
Min obstinata sexåring.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara Lundgren:

SV: Ja det är nog sant det du säger!

Måste säga att du och din son är otroligt fina! :)

2:a kommentar, skriven , av Thale:

va söt han var ;)

3:e kommentar, skriven , av natalie:

HAHA, jag vet visst är han skön ^^

4:e kommentar, skriven , av Sara Lundgren:

SV: Ta hand om er! ♥

5:e kommentar, skriven , av Erika:

Haha ja grattis till dig! :) Är nog sömnbristen som får mig att känna mig gammal, fast i huvudet är jag 22 :P



Du har fullt upp ser jag! Mysigt att få höra att man är världens bästa mamma, hoppas jag får höra det någon dag också :)

6:e kommentar, skriven , av Erika:

Ja det kan jag tänka mig! Jag får väl se till att göra ett bra jobb jag också helt enkelt ;P



Haha om det vore så väl! Nämen 25 är inte så gammalt, 40år kvar till pension och inte förrän då är man väl gammal på riktigt :)

7:e kommentar, skriven , av Bezzie&Dellz ♥ - två liv,en blogg. (bezzie):

Hoppas du haft en bra dag! :) ♥

8:e kommentar, skriven , av Bezzie&Dellz ♥ - två liv,en blogg. (bezzie):

sv; skönt att höra!! :D

njae... sådär för jag har varit lite sjuk :(

9:e kommentar, skriven , av Amanda:

SV; Tack så himla mycket :D

Tack för din snälla kommentar :D



MVH Amanda

10:e kommentar, skriven , av Bezzie&Dellz ♥ - två liv,en blogg. (bezzie):

sv; fy, krypa oå dig ;)

11:e kommentar, skriven , av Erika:

Haha bara att hålla tummarna :)



Ja vem vet kanske blir man piggare med åren :)Låter troligt ändå, när man närmar sig 40 behöver man ju mindre sömn :P

12:e kommentar, skriven , av Sara Lundgren:

SV: Nej jag har märkt det /: men efter typ 14 år tillsammans bör man kunna ge en förklaring till varför man bara sticker utan att höra av sig. Jaja, sånt är livet, har massa andra fina vänner runt omkring mig!



Kram!

13:e kommentar, skriven , av Sandra:

SV: Tyvärr va den inte lika god som jag trodde :(

14:e kommentar, skriven , av Ackelina ★:

Fin blogg :)

15:e kommentar, skriven , av ▲ Mohammedi's™:

fin bild

16:e kommentar, skriven , av Emma:

Vilken liten sötnos!

17:e kommentar, skriven , av Amanda:

SV; Tack så jättemycket! Tack detsamma :D



MVH Amanda

18:e kommentar, skriven , av Hanna - fourphotographs:

sv; Ja! Jätte skönt! Kram!

19:e kommentar, skriven , av Anneli:

Villkorslös kärlek :) Det är det finaste!

Ha en fin helg!

20:e kommentar, skriven , av Anonym:

Nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen, in och tävla vetja! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

21:e kommentar, skriven , av Fanny:

Vilken söt bild! :)

22:e kommentar, skriven , av frida:

sv: ja, den äger verkligen !

Kommentera inlägget här :