Rullgardinen.

publicerat i Bilder;
Någon, -> nämner inga namn <- bad mig att lägga upp en bild på rullgardinen.

Så här får ni ett smakprov på hur den ser ut.
Men rullgardinen gör sig inte rättvis på bild då jag måste använda blixt. Använder jag inte blixt så blir det bara svart - vilket så klart är orginalfärgen mer än den här... Men syftet är ändå att vi ska kunna sova ostört utan att bli väckta av ljuset, och jag har en känsla av att detta bör hjälpa.


Den får liksom en grådaskig färg, men den är mycket mer svart i verkliga livet.


Den gör sig som sagt inte rättvis på bild.
Men här har ni ett smakprov av hur det ser ut i vårat sovrum / arbetsrum
(seriöst, sambon har kontoret inne i sovrummet... vad trodde ni jag menade med arbetsrum?)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av KiwiBerries:

sv: tack!! va roligt att du gillar min blogg! det gör mig riktigt glad =)

2:a kommentar, skriven , av Hannah:

Sv: Tack så super mycket! :D

3:e kommentar, skriven , av Annika:

SV: hihi, tack :)

4:e kommentar, skriven , av CarroJohan:

SV: desamma :)

5:e kommentar, skriven , av Vilma:

Sv; haa ja visst gör det ^^

6:e kommentar, skriven , av Alice:

sv: gullig du är! Jo tack, det är bra..

hur är det själv? Detsamma!

7:e kommentar, skriven , av Karolina:

Sv; Haha yes! Mysigt men irriterande och har ingen ork att läsa^^ Himla söt son du har! :)

8:e kommentar, skriven , av Ami:

Åh tack så mycket! :)

9:e kommentar, skriven , av cajsaaaa:

SV: detsamma! :)

10:e kommentar, skriven , av Anna:

SV: tack så jätte mkt! Alla måsten är nu avklarade nästa måste är chilla i soffan! hehe

11:e kommentar, skriven , av Hanna:

Ja, jag mår super! :D Trevlig måndagskväll själv <3

12:e kommentar, skriven , av Emilia:

sv: Va gulligt:) Tack hoppas du mår bra:)

13:e kommentar, skriven , av Lilly-Rose:

Är du en torris som jag?

Kolla in mitt tips till torr hud!

http://iamlillyrose.blogg.se/?tmp=05195758

14:e kommentar, skriven , av Elin:

Sv: Ja eller hur! :) Och jag har även lyxen att vara ledig imorgon också! :)



Hoppas din måndag har varit bra !



Kram

15:e kommentar, skriven , av ebba<33:

hej fin blogg kolla gärna min blogg lite då o då när du har tid , kommentera gärna då oxå skulle vara jätte snällt för vill få lite kommentarer

16:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Tack desamma! :)

kram!

17:e kommentar, skriven , av emma:

sv. naaaaw men tack vad söt du är :) men problemet är att de är himla stora.. och då har jag redan små fötter. men i de där måste jag ha en extra sula och 3 par sockar innan de passar..

18:e kommentar, skriven , av nicole- skånsk knasig tjej ♥:

aw, tack :D

19:e kommentar, skriven , av SV: Aurora - Life happens:

åh tackar! :D

20:e kommentar, skriven , av Tintin:

sv: tack så jättemycket! blir himla glad av varje liten kommentar som kommer in på bloggen :D

21:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej, haft en bra dag? :'), kolla min blogg, kommentera.. Blogloving byte? danielalavigne.blogg.se

22:e kommentar, skriven , av amanda:

vad fint det blev :)

kram

23:e kommentar, skriven , av tove N.:

Sv: Det var det verkligen!



Detsamma! Kram!

24:e kommentar, skriven , av Maria:

superbra med en rullgardin!

Kommentera inlägget här :