Skateboard.

publicerat i Kevin 6 år;
Kevin var ute i morse på förmiddagen och åkte lite på sin skateboard! Helt sjukt men ungen har talang för det där. Han hittade balansen och vågade putta på med ena foten och tillslut åkte han några meter till en pinne eller sten stoppade hans fart. Men ändå! Modigt av honom. Så nu i vår och i sommar kanske vi kan åka tillsammans jag och Kevin. Jag åker dock bara inlines, haha! Vågar inte ställa mig frivilligt på en rullande planka.


Första gången han åkte med den, 2009 så druttade han på rumpan nästan direkt.
Och efter den dagen tog det fram tills idag innan han skulle våga åka igen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nathalie Tegelstam:

Sv; hihi det var riktigt roligt! :)

2:a kommentar, skriven , av Ida's ♥:

Sv: Tack snälla! Söta bilder :)

3:e kommentar, skriven , av sofie & emma:

hej! fin blogg, några planer för eftermiddagen/kvällen?

/sofie :)

4:e kommentar, skriven , av linora:

SVAR: Ja samma här.. ;)

Allt bra med dig idag? :D

5:e kommentar, skriven , av VICTORIAHEISTERKAMP.BLOGG.SE:

jadå allt bra med mig! Hur är det själv?:)

6:e kommentar, skriven , av Ida's ♥:

Sv: Jo det är bara bra, sjdå? :)

7:e kommentar, skriven , av Louise:

Vilken härlig blogg du har!! :)

8:e kommentar, skriven , av Johanna:

svar. Jamen eller hur! Och trots att det kanske kan vara det fulaste som finns, saknar jag modet som var då. Haha! Buffalos saknar jag faktiskt på riktigt, tycker det är så sjuuukt ballt!

9:e kommentar, skriven , av martina:

hej, allt bra? :)

10:e kommentar, skriven , av Jessica:

fin blogg :)

11:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Hellooo!

Hade du en bra start på helgen? :D

12:e kommentar, skriven , av Frida Måhl:

Sv: Tack :) Jo, jag hoppas det :)

13:e kommentar, skriven , av johanna - en mode blogg:

Vad tycker du om hm's nya fashion against aids kollektion? Om du inte har sett den kolla in detta inlägg - http://josy.blogg.se/2012/march/fashion-against-aids.html#comment

Kram josy!

14:e kommentar, skriven , av SiistersofSthlm:

Svar: Hihi, aa precis:)♥

15:e kommentar, skriven , av Wilma:

Tack! Dom här var också fina :) Bloglovin byte? :)

16:e kommentar, skriven , av sofie & emma:

Det låter trevligt! Ska kolla melodifestivalen tror jag

/sofie :)

17:e kommentar, skriven , av Maja:

svar: Ja det var det också :)

18:e kommentar, skriven , av Josefine:

svar Tack! Ja, det är ju så mysigt. Speciellt när det är lite kallt:)

19:e kommentar, skriven , av Wilma:

Har lagt till dig :D

20:e kommentar, skriven , av Louise:

Sv: Lugnt! :)

21:e kommentar, skriven , av Molly:

sv; hade jag gjort om jag hade valt! :D

22:e kommentar, skriven , av Ida's ♥:

Sv: Haha jag förstår det :) Själv har jag vänt helt på dygnet nu på lovet, så det blir jobbigt att vända tbx nu när skolan börjar igen haha..

23:e kommentar, skriven , av Madde:

Sv: Åh men tack så mycket snälla du! Det värmer att höra :)

24:e kommentar, skriven , av Molly:

sv; Allt är toppen med mig! :D

Hur är det med dig själv? :D

25:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Härligt!

Min har varit lugn och skön än sålänge! :)

Allt bra idag då?

26:e kommentar, skriven , av Mathilda:

Fin blogg!



Allt bra? :)

27:e kommentar, skriven , av Ida's ♥:

Sv: Oj, tråkigt att va sjuk!

Ja det går ju ganska snabbt, men första morgonen är inte rolig asso! O jag är otroligt morgontrött i vanliga fall oxå så jag får se hur det går ;)

28:e kommentar, skriven , av Felicia Falk:

Tack! Dock inte jag som tagit den, faktiskt min stora syster! Men det skulle varit en upplevelse att fara till London för att shoppa och ta kort! :)

29:e kommentar, skriven , av Madde:

Sv: Åter igen - stort tack! :) :) om du tyckte om ugglan så finns det fler ugglor jag sytt under "Ugglor" i menyn om du vill se. Ha det bra lördag!

30:e kommentar, skriven , av Agnes Eriksson:

Eller hur :)

31:e kommentar, skriven , av Foto:

Så söt :)

32:e kommentar, skriven , av Agnes Eriksson:

Så söt :)

33:e kommentar, skriven , av Wilma:

SV: TACKAR! Gillar den ochså faktiskt! :D

Kommentera inlägget här :