Something borrowed.

publicerat i Filmer/serier;
Såg nyligen klart på filmen something borrowed som jag fick låna av en bekant på filmkedjan. En ganska skön feel-good film faktiskt nu när jag tänker efter. Lite abrupt slut bara, men annars var den helt okej. Så den kan jag tipsa er om, om ni fortfarande vill vara på gott humör efter filmens slut alltså.

Efter dagis nu så var jag och Kevin på Intersport och handlade en ny hjälm åt honom. En skrikgrön, så nu lär folk garanterat se honom i mörkret. Det behövdes verkligen en ny hjälm då den förra var alldeles fallfärdig. Och nu fick Kevin välja precis den han ville ha också så nu hoppas jag att den kommer användas flitigt. 

Min älskade mor har köpt ett par nya dojjor åt Kevin också. Vår/sommarskor då han fortfarande bär sina vinterkängor stackaren, haha. Så nu får han äntligen ett nytt par att sätta på fötterna. Vi ska möta upp henne vid bussen nu kvart i fem, like.

Ikväll jobbar Andreas med en aktivitet. Så han kommer inte komma hem förrän i kväll någon gång. Så jag och Kevin får äta något gott själva. Men vi klagar inte, tihi.


Baksidan av kevins nya coola hjälm.
(Bry er inte om ekorren (mig) i bakgrunden)


Framsidan av hjälmen.

Kommentera inlägget här :