Sovhjärtat och hans vän.

publicerat i Kevin 6 år;
Kevin ligger och sover som en gris i sängen. Mammas lilla sovhjärta. Han får hoppa i säng redan vid sju om kvällarna, och vid åtta säger vi åt honom att det är dags att sova - om han inte redan gör det så klart. Men idag var han riktigt trött. Han hade lekt med kompisen ute på eftermiddagen efter dagis.

Det är kul varje gång man kommer och hämtar Kevin från dagis. Han låtsas om att man inte är där - för han vill ju aldrig hem från dagis när man väl kommer. Alltid kommer man när det är som roligast liksom. Hans bästa kompis där emot skiner upp som en sol och kommer fram och kramar om en nästan varje gång, han är så himla söt.

Idag sken han upp och sa:
"Denise. Jag tyckte du var vacker idag nu när du kom här och hämtade Kevin."
Så himla härligt med ärliga och söta ungar, haha

Jag älskar dig Alex!


Kevin och världens bästa kompis, Alex.


Sovhjärtat just nu.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johanna:

åh tack :)

ha en fortsatt bra kväll!

2:a kommentar, skriven , av Pauline Wågström:

Fina killar :)

// Polly

3:e kommentar, skriven , av Emmy:

SV: Tack ! Jadå, allt är bra :) Hur är det själv då ? :)

4:e kommentar, skriven , av MIRA:

Å så fina bilder !

5:e kommentar, skriven , av Tum:

Lust att följa varann ? :p på bloglovin aså

6:e kommentar, skriven , av Erika:

sv: ah eller hur!

7:e kommentar, skriven , av Isabella:

sv; Nä, haha

8:e kommentar, skriven , av Isabella:

sv; Nä, haha

9:e kommentar, skriven , av Annika:

Söt han är :)

10:e kommentar, skriven , av hanna:

Sv; Tack så jättemycket! :)

11:e kommentar, skriven , av Josefine:

sv: jadå det tycker jag allt hehe ;d

12:e kommentar, skriven , av Alice:

Heej hur mår du? :)

13:e kommentar, skriven , av Felicia (foto & vardag) ♥:

sv: haha det är mer att det blir min första USA-resa då, nästa år :) så man känner sig lite taggad i förtid!

14:e kommentar, skriven , av steffi:

sv: åååh! tack snälla för den gulliga kommentaren!

det värmde!

15:e kommentar, skriven , av Frida:

Sv; Tack det samma.

Ja allt är toppen. Du själv? (:

16:e kommentar, skriven , av Felicia ♫:

sv: tack! allt bra? skulle du kunna vara supergullig och kolla på mitt youtube klipp som jag lagt upp på bloggen? :) ifall du har ett youtube konto får du gärna gilla videon också! :) kram

17:e kommentar, skriven , av Sofia:

Tack detsamma, jo det är bara bra. Du själv?

18:e kommentar, skriven , av Selma:

Tack så mycket. Detsamma :)

19:e kommentar, skriven , av Josefine:

sv: Tack detsamma! Riktigt söta bilder! <3



Jaadå, allt är bra med mig! Själv då ? :)

20:e kommentar, skriven , av Andjela:

Hehe härligt :)!Det är kul att sitta uppe och prata tycker jag :)!

Ha en bra dag imorgon!

Kram

21:e kommentar, skriven , av Evelina:

Sv: förlåt för sent svar.. ååh tack snälla :D älskar mina ögon! hihi

22:e kommentar, skriven , av Camilla:

sv: Ja visst är dom snygga mina flickor! :-)

23:e kommentar, skriven , av Josephine:

Gud vad söta :O

24:e kommentar, skriven , av Jossan ★:

Naw, söta pojkar!



sv: Ja, det är sant. Det får man! :)

Då ska du se The Notebook eller Marley & Me. Ifall du inte sett dom ;)

25:e kommentar, skriven , av Lotta:

Sv: Jaa, det var verkligen jättegott kan jag lova! :) Har du haft en bra dag?? =) kram

26:e kommentar, skriven , av Livchan:

Sv: Tack! Jo allt har varit bra för min del (^-^)

Hoppas detvhar varit bara hos dig också :D

Vilka fina bilder :3

27:e kommentar, skriven , av dinaah:

jaa tack det samma, jag mår fint, själv? :)

28:e kommentar, skriven , av bellaml ♥:

sv; Haha tack så mycket =)!

29:e kommentar, skriven , av Malin:

Men så gulligt sagt! :D

30:e kommentar, skriven , av Valentina - mitt liv i Italien:

Blir alldeles varm när jag läser din blogg :) Så sööt!

31:e kommentar, skriven , av ebba & isabella:

vinnaren av dagens blogg är nu lottad , blev det du ?

om inte så får du en ny chans redan imorgon :)

32:e kommentar, skriven , av Andreas (granis):

HEJ! Trodde inte du bloggade längre, själv så har man ju varit borta från bloggvärlden ett jäkla tag så man har nästan tappat kontrollen ;)



Men kul att se att du lever, kommer följa bloggen slaviskt! och du får ju ta och göra lite smygreklam för mig framöver tycker jag så jag får lite läsare till min nya blogg ;)



Ha det bäst vännen!

33:e kommentar, skriven , av ullie:

hahah ja de e bara för söa de små



det e av barnen man får reda på sanningen säger de så klart du e fin!!



hoppas dagen varit bra kram

34:e kommentar, skriven , av carolin:

vilken söt son du har =) har själv två söner (:

35:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto ]:

söta :D

36:e kommentar, skriven , av Eva Fatima:

Vad sött han sover glömmer inte känslan :)



Sv: Precis, bara fördelar..

Då har du generna för att kunna uppleva flera generationer du med.

och en sak min dotter undrade om man kan älska flera barn så intensivt som man älskar sitt första och det mystiska är att kärleken finns ingen bestämd mängd för ju fler barn ju mer kärlek

och desto lättare att dela kärlek vidare till andra.

Man behöver inte vara rädd för kärleken till ett barn sitt eget eller andras :-) Jag arbetar på en förskola och jag älskar alla mina barn:)

37:e kommentar, skriven , av Emelie- Modell med tre egna företag:

Det mesta stod i inlägget du svarade på. ;)

Förutom det har jag tränat fotboll.



Kolla in mitt senaste inlägg om hur du fixar sommarens virkade bikini själv för under 30 kronor! :) Tycker du om tipset?

38:e kommentar, skriven , av Josefin:

Japp, det är suuper skönt! :D

39:e kommentar, skriven , av Alma:

Sv; Allt är bara bra tack!

Söta bilder btw.

40:e kommentar, skriven , av Alva:

sv: jadå, den har varit super! Själv då? :) Kram!

41:e kommentar, skriven , av Katriina♥:

vilka fina bilder (:

42:e kommentar, skriven , av Isacs Mamma:

Du det var jättegott! rekommenderar verkligen ! :)

43:e kommentar, skriven , av Amanda:

Gulliga bilder :)

Kommentera inlägget här :