Tar en bloggpaus.

publicerat i Bilder;
Men bara över helgen då jag har en del att ta itu med...
Som nu om en timma ska jag befinna mig på jobbet. Jag är bara halvt påklädd, och gårdagens mascara hänger ner för ögonlocken. Otroligt charmigt måste jag säga.

Jobbar som sagt några timmar idag, sen var det tjejmiddagen som hägrade och därefter var det barnkalas på söndag. Därav skulle det bli superkass uppdatering. Så jag tar en bloggsemester och lägger tankarna på helgens bestyr istället.

Puss&Kram,
syns på söndag kväll.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cassandra:

Svar; Jo det kan man hoppas! :)

Åh vad mysigt! :)

2:a kommentar, skriven , av Fruity:

Gud vilka mysiga bilder! :D

Åhh jaaa, visst finns det mkt snyggt på newyorker, dock tar allt slut så snabbt där :(

3:e kommentar, skriven , av DANIELLA:

SVAR: Okej vad kul det låter :)

Idag fyller jag år så det ska firas med vänner och familj :) Vem tror du vinner melodifestivalen? :)

4:e kommentar, skriven , av I S A - Foto, Stil & Vardag:

Sv: Tack så hemskt mycket!

Jo, han är så sjukt söt!

5:e kommentar, skriven , av amanda molander:

ha en superbra helg! :)

6:e kommentar, skriven , av MajaÖ:

Vad söta bilder! :)

Kommentera inlägget här :