Gå till dagis

publicerat i Kevin 6 år;
God morgon på er!

Nu ska jag direkt, (innan jag skriver vidare) packa mulleväskan.
Färdig, tihi!
(Det tog väl inte allt för lång tid).

Kevin börjar som sagt dagis klockan nio idag. Vi kan ju inte åka bil så då gäller det att planera lite mer än vanligt då det handlar om en promenadsträcka på drygt två kilometer. Det är inte alltid Kevin är på humör nog för att ta den promenadsträckan i mitt sällskap. Det förstår man ju så klart, för med hans små ben så blir promenadsträckan dubbelt så lång. Men om man peppar honom innan så orkar han oftast ta den utan klagomål, och om man gör massa roliga saker påvägen dit - som springtävling är alltid en rolig grej.

Nej nu ska vi äta frukost.
Bjuder en bild på skogsmulle som jag såg att Kevin klistrat fast på sängen bland alla hans klistermärken.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna ♥:

hahah, en skogsmulle^^



sv; tack dsm! allt är bra, själv? :)

2:a kommentar, skriven , av JANNA:

godmorgon, kul blogg!

allt bra, hur är det med dig?

kramisss

3:e kommentar, skriven , av Natalie:

Sv: Tack :) Allt är bra själv? :)

4:e kommentar, skriven , av therese'karlsson:

Sv; åh tack så jätte mycket!

Blir så glad av fina kommentarer, din blgg va också sjukt snygg!! :)



Det är väl sådär, just nu är jag sjuk, men ska droga lite thé idag, så jag hoppas att min hals är bättre imorgon!



Kram! :)

5:e kommentar, skriven , av Simone:

skönt att höra :)

6:e kommentar, skriven , av Maria - mamma till Liam ☆:

jobbigt med så lång promenad! om det inte är fint väder förstås

7:e kommentar, skriven , av Patricia♔:

Åhh sådant där Mulleskolan (eller vad det heter) gick jag också på när jag var liten hihi:)

8:e kommentar, skriven , av Annika:

Va bra att han går att peppa till att tycka att det är kul!

9:e kommentar, skriven , av Annika:

Åhh, skogsmulle. Minnen <3

10:e kommentar, skriven , av emma:

http://paniics.blogg.se/

Kommentera inlägget här :