Älskade mamma.

publicerat i Denise;
Min mamma är så himla fin, och jag älskar henne så himla mycket.

Idag har hon köpt nya kläder till mig inför sommaren, bara sådär. Gullemamma. Och i morgon bjuder hon på middag åt mig och Kevin. Så himla bäst. Skönt att slippa laga mat en dag.

Kevin har blivit superduktig på att åka inlines. För två dagar sedan när han fick dem så kunde han inte ens stå på dem utan att falla. Idag, två dagar senare med ungefär trettio minuters övning varje dag så kan han rulla själv i sluttande backar, han kan nästan ta sig upp för backarna själv och han kan röra sig otroligt bra på dem - och detta genererar så klart till mindre fall och olyckor. Duktiga killen.

Nu ska jag slänga lillgrabben i säng, och jag själv ska väl hamna där tillslut, i säng alltså. Är helt slut.
(Kakorna blev supergoda by the way!)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

mammor är så bra:)

2:a kommentar, skriven , av evelina & emilia:

så himla fin blogg! kolla gärna vår<3 har du gjort idag då?:)<3

Kommentera inlägget här :