Ett nytt försök.

publicerat i Denise;

Nu får vi ge det ett nytt försök med att sova gott om natten. Jag hoppas att jag kan sova ostört i några timmar i alla fall. Mannen sitter ju ute i vardagsrummet och spelar minecraft, det är hans fredagsnöje medan jag föredrar ett snabbt inlägg på bloggen innan läggdags.

Andreas hämtade hit hans dotter idag också. Sjukt hur fort dom växer på kort tid, men jag kan uppriktigt säga att hon vuxit jättemycket på bara några veckor.
Hon fyller trots allt fem nu på onsdag, den lilla (förlåt, stora!) prinsessan.

Imorgon har Andreas bjudit in oss på middag hos kärmor också. Mysigt att slippa laga mat och bli bortskämd ibland... Det känns nu mer som en ständigt återkommande kommentar - bortskämd biten alltså!

Gud vad jag babblar på om allt och inget. Måste sluta snart så att jag kan komma till ro och sova.

Sov gott!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hej sluta följa min föra blogg http://mosansliv.blogg.se/ och läg till min nya i stälet http://ghgumman.blogg.se/ så klart följer jag dig en

2:a kommentar, skriven , av MIRA:

Vilken söt bild :)

Kommentera inlägget här :