Fisk fisk fisk.

publicerat i Denise;

Idag jobbar Andreas eftermiddag/kväll - så nu idag går jag och drägglar över tanken på att jag och Kevin får äta fisk här hemma. Andreas syster var otroligt allergisk när hon var liten så Andreas har sina åsikter kring det djuret. Haha. Men så fort katten är borta dansar råttorna på bordet, är det inte så man säger?


Jag har lax, jag har torsk och jag har fiskbullar och fiskpinnar som väntar på mig i kyl och i frys. Måste dock rådfråga med lilleman om vilken fisk han vill ha, annars är det risk för demonstrationer vid matbordet, något som jag helst vill undvika.

Så - idag blir det fisk till middag, vad ska ni äta?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda ♥:

åh, fisk som är så otroligt gott ju :') Är han också allergisk elr är det Kevin han tänker på?

Kommentera inlägget här :