Som på en påse nötter.

publicerat i Denise;

Jag kan inte sova om nätterna, och inte på dagarna heller för den delen. Igår kväll somnade jag nog vid tio men vaknade strax innan två och höll mig (ofrivilligt) vaken till klockan närmade sig fyra, och så upp vid åtta igen! Don't get it.

Min kropp kan inte vilja bli frisk. Vad vet jag?

På morgonen nu så har jag och Kevin tryckt i oss massa plättar med sylt till frukost. Man får skämma bort sig när man är sjuk faktiskt.

Kevin har ockuperat vardagsrummet, och Andreas sover som en stock i sovrummet så jag får väl lägga mig i Kevins säng för att ladda batterierna lite.

Men jag är trött!!

I natt så snorade min näsa extremt mycket så drastiska åtgärder var tvungna att vidtas, här är resultatet..

(bilden togs vid tre i natt - därför är jag så pigg och snygg)

Kommentera inlägget här :