Sjukstuga.

publicerat i Denise;
Jag är sjuuuk. Det är så synd om mig. Jag är snorig och hostig, jag nyser och så är jag trött nästan hela tiden för att jag tvingas sova brevid Kevin som också är sjuk och som hostar i mitt ansikte hela nätterna trots att jag matar honom med medicin nästan hela tiden känns det som.

Det är synd om mig nu.

Jag gick till jobbet i morse men dom skickade hem mig efter två minuter. Don't like. Need to work. Shit i om jag är sjuk eller inte. Barnen är det ju ändå som smittar oss vuxna och inte tvärt om, typ.

Nog om det.

Min blogg har blivit lidande pga. min förkylning. Det är jättejobbigt, men jag känner att vila är prio ett just nu. Och Kevin som också är sjuk kräver ganska mycket av min uppmärksamhet han också.

Avslutar inlägget med en nysning.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nelly:

sv: tack så mycket <3

Kommentera inlägget här :