Det är ju nästan lördag.

publicerat i Denise;
Försöker mig på att gäspa. Flera gånger i rad gäspar jag i hopp om att Kevin ska somna fortare. Utanför väntar nämligen en godispåse på mig med smaskiga saker i. Jag försöker hålla mitt godisätande till en dag i veckan. Men ibland får man fuska... eller ibland och ibland. Varje/varannan vecka sådär kommer det till en extra lördagsdag med godsaker.
 
Egentligen är det dumt att fylla på kroppen med socker och ny energi när jag faktiskt är trött relativt tidigt idag. Men det får bli som det blir helt enkelt. Somnar jag sent så vet jag ju att jag kan somna om igen imorgon efter att ha lämnat Kevin på skolan. Har slutat stressa över min sömn nu. Jag känner att det inte tjänar något till att stressa. Speciellt inte när det inte blir bättre av det. Tvärt om så tror jag mina drömmar och nattliga promenader i halvvaket tillstånd beror på min stress och min oro över sömnbristen.

Men nu... GODIS!
Så fort lilleman har somnat alltså.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Åååh så gott! Tror inte jag kommer lyckas hålla mig till helgen. o.O Det är sällan jag lyckas med det nuförtiden. ;o

Svar: Haha, då är vi två. Brukar kväva det största sugbegäret med ett äpple eller tomat eller nått... men det är inte alltid det funkar =P
Denise

Kommentera inlägget här :