Disa.

publicerat i Denise;
Kärmor ringde mig idag, men med tanke på att jag har haft fullt upp med annat näst intill hela dagen så ringde jag tillbaka först nu. Och imorgon kommer Disa hit och jag blir hundvakt. Det kanske låter konstigt men jag uppskattar Disas sällskap betydligt mycket mer nu när jag vet att hon håller tätt och klarar av att vara ensam under tiden som jag går och hämtar / lämnar Kevin vid skolan och om jag skulle behöva gå ett ärende. Så det känns jätteskönt att veta att vi kan ta hand om henne utan att behöva gå ut och rasta henne varannan timme, kolla så att hon inte bajsat och kissat inne och samtidigt veta att hon gör ljud av sig om det krisar.

Plus att jag behöver sällskap, och komma ut och gå, även fast det bara är en kort promenad några gånger per dag så kommer det nog göra en hel del med min stress och min oro.
Älskade Disa, du kunde inte komma mer lägligt. ♥
 

Kommentera inlägget här :