En stor fördel med att vara gravid.

publicerat i Gravid;
Jag har en fobi och det är att tacka nej till saker och ting. Ringer dem från exempelvis Model-Lab och frågar om jag vill komma in på en gratis sminkning och plåtning så har jag inte mage att säga nej - om det nu inte råkar vara så att jag faktiskt har en ärlig anledning till att just tacka nej. Av alla gånger jag tackat ja - har jag aldrig dykt upp. Mest för att jag avskyr likheten mellan alla bilder Model-lab och alla liknande "modell"- grejer tar.
 
Modell för en dag, my ass.
Kopia för en dag låter mycket bättre då 99% av alla som ställt upp på deras bilder har lika dana porträtt och modellbilder.
 
Jag har därför kommit upp med en awesome plan. Jag är ju faktiskt höggravid. Eller nåväl, gravid i alla fall. Så nu när dem ringt de senaste gångerna så har jag som artigast tackat för erbjudandet men lika artigt förklarat att jag är höggravid och därför inte vågar mig på att planera in ett sådant möte. För första gången någonsin hör jag hur tjejerna istället för att bli sura över ett nej, börjar sprudla i telefonen och lyckoönskar mig. Så mina funderingar ligger i att jag ska fortsätta vara gravid varje gång dem ringer...Funkar det tror ni?
 
"Nä sorry alltså, bullen i ugnen är redo att komma ut nu!"

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Bästa 'bortförklaringen'. Undrar hur länge man kan vara gravid innan någon börjar undra :P

Svar: Man kan vara gravid hur länge som helst ;)
Denise

2:a kommentar, skriven , av Carro - Foto:

Jag avskyr modell för en dag och har alltid gjort. Så jäkla trista bilder och alla ser som du säger precis likadana ut. Så himla opersonligt. Bilder ska vara personliga dom ska framhäva en historia. En bild säger mer än 1000 ord. Ja visst alla bilder i världen gör det men INTE modell för en dag bilderna. Dom säger ett ord OINTRESSANT!

Svar: Jag håller med dig! Till och med krogbilderna som man samlat på sig under åren säger mer än modellbilderna, och då är det illa =P
Denise

3:e kommentar, skriven , av magge:

verkar som brösten blir mindre o mindre,kan det vara för du e så nära förlosning? Hur funkar det med sex nu när allt är så nära.går det ens o ha samlag utan du knäcker rygg eller bäcken går sönder o går det ens o ta o klämma på brösten??

4:e kommentar, skriven , av anna:

Den kanske man ska köra med;-)

Svar: Haha ja gör det! Det funkar i alla lägen ;)
Denise

Kommentera inlägget här :