För-störd.

publicerat i Denise, Gravid;
Känner mig som vanligt helt förstörd.
Jag somnade strax efter tolv trots att jag inte sovit under dagen, dagen innan och trots att jag hade sömnproblem igår natt... Förstår verkligen inte varför jag inte kan komma till ro. Det börjar bli smått frustrerande nu. Får ta upp problemet med min barnmorska och se om hon kan komma fram till en lösning på mitt problem idag. Ska som sagt vara hos läkaren först vid tio idag och barnmorskan halv elva. Läkartiden brukar bara ta några minuter så det blir nog en kort väntetid mellan besöken.  
 
Bebis har en hisklig hicka i magen för tillfället. Ibland är det så ytlig hicka att hela jag hoppar till då hickan sträcker sig över till ryggen nu när jag ligger i soffan. Haha.
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

man brukar väl vara sådär rastlös i kroppen innan bebis kommer för at kroppen ska vänja sig vid andra tider. kram

Kommentera inlägget här :