Glada nyheter.

publicerat i Denise, Jobb;
Haha fick ett brev från jobbet idag med en "otroligt" glad nyhet. Jag har fått löneförhöjning. Hela fyra kronor i timmen, vilket kommer komma retroaktivt från i april. Så det lutar åt att jag får närmare tvåhundrakronor extra den här månaden, woho. (För er som inte fattar det så är jag ironisk!) Det känns mer eller mindre som jag kan vara utan löneförhöjningen. Mest för att jag inte arbetat sedan i augusti  och inte kommer jobba aktivt igen förrän möjligtvis nästa höst då nästa löneprövning sätts, så att jag kommer inte tjäna ett dugg på denna löneförhöjning. Men det var lite roligt i alla fall.
 
Kevin och jag har mysfredag, en jättetidig mysfredag. Mest för att både han och jag är enormt trötta så det fick bli en tidig film-eftermiddag istället för filmkväll. Så just nu går Avengers på TV:n (tror det heter Avengers i alla fall). Så Kevin är nöjd. Popcornen är framme och godiset har vi bara pillat lite i. Varken han eller jag har aptit nog för att äta godis idag, haha.
Löneförhöjning, hell yeah.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Haha, grattis då fick du mer än mig. Jag fick tre spänn mer...weiiii. Kram

Kommentera inlägget här :