Ja må hon leva, uti hundrade år.

publicerat i Bilder, Kevin 6 år;
Vi hamnade på ett kalas nu på eftermiddagen hemma hos min älskade mormor. Det blev alldeles för mycket fika, goda samtal och mycket skratt. En alldeles lagom födelsedag för min numer 89-åriga mormor. Jag hoppas jag är lika frisk och pigg som mormor när jag kommer upp i åldern. Folk tror inte hon är ett år äldre än 80 just för att hon är så pigg och alert. ♥
 
Kevin har precis kommit hem från skolan nu - då vi hämtade upp honom direkt från skolan och åkte direkt till mormor. Stackarn som ville hem direkt, haha efter plugget... haha.

Nu ska jag diska sen blir det pannkakor till middag. Yummie.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Men så trevligt! Grattis till mormor din, må hon leva i mååånga år till! :)

2:a kommentar, skriven , av anna:

Grattis till din mormor

3:e kommentar, skriven , av EMMAS!:

fina bilder:)

Svar: Tack så jättemycket Emma! :)
Denise

Kommentera inlägget här :