Jell-o.

publicerat i Kevin 6 år, Mat;

Jell-o är nog något av det vidrigaste jag ätit i hela mitt liv tror jag. Fy fan. Förstår att det får dåligt rykte på sjukhusen i USA. Men Kevin fick mig att köpa ett paket Jell-o för en femma på Willys, och inte ens han klarade av smaken. Vidrigt, vidrigt, vidrigt.

För övrigt har kvällen varit helt okej. Kevin orkade med att kolla på Doobidoo med mig i en halvtimma innan han gav upp och Andreas gör sig redo för att jobba natt. Han jobbar hela helgen nu. Usch. Ensamhelg med andra ord. Men det kan vara mysigt det också - Kevin och jag får aktivera oss om vi orkar.

Jag har haft en ihållande halsbränna som har hållt i sig i tre dagar nu. Med en timmes uppehåll nu i eftermiddag - det får vi inte glömma. Det var den bästa timmen i mitt liv... so far. Har även börjat må extremt illa. Vet inte om detta beror på graviditeten eller kräksjukan som härjar i stan nu. Det kan mycket väl vara Jell-o'n också.

Det är mycket pågång nu helt enkelt..!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Kan tänka mig att det är äckligt. Bara tanken på konsistensen på det får det sig att vända sig i magen.

Kommentera inlägget här :