Måndag.

publicerat i Denise;
Måndag. Äntligen underbara måndag som jag längtat efter dig.
Okej, nu var jag ironisk faktiskt. Kevin kom knappt upp ur sängen imorse. Han åt knappt någon frukost och ville nästan inte klä på sig. Så underbar måndag kan jag inte precis påstå att det är idag.

Jag har tid på Mödravårdscentralen idag. Snälla gode Gud, låt henne ge mig goda besked om att jag är tjugofyra centimeter öppen och slipper denna mage alldeles strax. Chansen är dock inte så stor att hon använder sig av just de orden, med tanke på att jag skulle tycka synd om den som var öppen tjugofyra centimeter. Men ni fattar principen. 
 
Nu ska jag sova i någon timme, kanske två innan jag ska göra mig redo för att gå på mitt möte på MVC.
Sen ska jag även fika med mormor om hon kommer ihåg det och är hemma vid lunchtid. Det får vi se då helt enkelt.

Men nu...
 
Sov gott!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Riccie - Gravid v40:

Haha 24cm låter smärtsamt hörru! Själv nöjer jag mig med 10 tror ja ^^,

Svar: Haha, fan va klen du är ;) Kram!
Denise

2:a kommentar, skriven , av Patrik:

Hej!

Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress.

Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :)

(Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.)

Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :)

Ha det fint! :)

3:e kommentar, skriven , av anna:

det är ju inte långt kvar nu men det är ju tyvärr den sista tiden som är dryg och jobbig. kram

4:e kommentar, skriven , av KOHLERS - Din bloggtidning på nätet!:

Tänkte bara tipsa om min grymma tävling som pågår nu! :D
http://kohlers.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-150-.html#comment

Det är busenkelt att vara med så hoppas du vill delta! :D LYCKA TILL! Kram!

Kommentera inlägget här :