Mitt godis är slut.

publicerat i Denise;



Det är den sötsugna tjockisen som skriver... som vanligt. Jag har snart smällt i mig hela min Twisterpåse. Det har inte tagit längre än fyrtio minuter än så länge och den är snart helt slut. Sjukt. Bebis kör en omgång karate i magen (säkert för att det kommer ner sockerbomber som hon måste sparka bort) och jag sitter här och försöker att inte vräka i mig av de sista chokladbitarna utan försöker njuta av dem. Det går sådär om jag får säga det själv.

Måste dränka allt godis i en halvliter vatten sen innan jag somnar så att inte bruden håller sig uppe av allt socker hela natten. För är hon vaken betyder det att jag också tvingas vara uppe. Och nu känner i alla fall jag att jag har haft nog av nattvaka.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av EMMAS!:

åh vill ha ;O;D

Kommentera inlägget här :