När kommer bebisen?

publicerat i När kommer bebisen?;
Fortsätt med era gissningar nu. Det är ju bara några veckor kvar så gissa på ankomstdatum nu.
Vinnaren får en gul traktor i valfri färg. Så kom igen. (Beräknad födsel är alltså den 29:e december)




Kevins Gudmor Louise - klicka här för att komma till bloggen
21 december.

Michaela (Laura)
26:e december.
 
 
 
24:e december
 
19:e december
 
24:e december
 
26:e december

Elin - klicka här för att komma till bloggen
4:e januari

Mormor Birgitta
1:a januari

Sandra - klicka här för att komma till bloggen
22:a december

Johanna - klicka här för att komma till bloggen
24:e december

Ricce - klicka här för att komma till bloggen
18:e december, på förmiddagen.

Sandra - klicka här för att komma till bloggen
18:e december
 
Mikaela - klicka här för att komma till bloggen
25:e december

Anna Hedström
1:a januari

Jennifer - klicka här för att komma till bloggen
2:a december
 
3:e januari
28:e december

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mikaela-Mamma till Ludwig:

Jag gissar faktiskt på den 25 december :)

2:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Den 2:a december :)

3:e kommentar, skriven , av Carro - Foto:

På Söndag är det julskyltning i vår lilla by och då är det lagligt att plocka fram pyntet men nu slängde jag upp allt nyss för jag ska jobba hela veckan och har inte tid någon annan dag. Hängde dock inte upp julgardinerna men det får tas när tillfälle ges :) Fick två jobbnätter till plus att jag jobbar dagtid resterande del av veckan. Phuu... man har det man gör så att säga ;) Juuuul jul strålande jul! Här uppe har vi ju dessutom fått snö fler gr i omgångar så den där julkänslan har hunnit infinna sig trots att snön nu smält bort men den är snart här igen.

4:e kommentar, skriven , av Emily:

3e januari tror jag :)

Kram!!

5:e kommentar, skriven , av Mathilda:

31 december tror jag på! :)

6:e kommentar, skriven , av anna:

Jag gissar på den 27 dec, kram

7:e kommentar, skriven , av Josephine:

Jag gissar på 28:e december. :)

Kommentera inlägget här :