Nu är det krig.

publicerat i Denise;
Det var skönt att lunka iväg och fika med Anita idag. Det tog sin beskärda tid att gå de trehundra meterna från skolan men när man väl satte sig ner på fiket och fikade och snackade skit så var det som luften gick ur mig. Vi satt och snackade en kort stund på fiket innan vi gick tjugo meter till hem till Anita och satte oss. Väl där ringde jag min barnmorska och förhoppningsvis löser det sig nu med försäkringskassan. Så jävla skönt. Hon skulle tala med doktorn när hon kommer in på tisdag och reda ut det hela.

Vi bokade även in en läkartid ut i fall att - om läkaren kräver att jag närvarar när läkarintyget skrivs. Men de skulle dra ut sjukgymnastens utlåtande också så just nu känns det som jag har alla på min sida, förutom försäkringskassan då. Men nu jävla är det krig.

En gammal fikabild.
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Vilken tur att det löser sig. Kramar

2:a kommentar, skriven , av Em:

muuuums!

Kommentera inlägget här :