Storhandling och ryggsmärtor.

publicerat i Denise, Gravid;
Jag har kört slut på mig själv. Är helt förstörd och har så galet ont i korsryggen. Jag och mamma tog en kort promenad vid tolv-tiden ner till apoteket för att hämta ut lite mer medicin till Kevin och till affären, och jag kom hem först runt halv tre. Phu. Då hade vi fyra mattkassar och en hel rullvagn full med käk att packa in i kyl och frys! Får tacka mina otroligt fina svärföräldrar som körde hem kassarna och mig den korta vägen hem från affären.
Dom är så bäst!

Jag bör egentligen diska, laga mat, dammsuga och städa undan här hemma samt sätta på en tvätt, men just nu känns min kropp helt lelös. Såg i ett skyltfönster inne på ett köpcenter idag att magen sjunkit ner en himla massa också - bara under dagen. Den är inte alls lika högt upp som den varit innan. Spännande. Men det är nog troligtvis därför som jag känner av konstiga känningar i kroppen för tillfället. Alla omställningar är inte bra omställningar.

Aj...
 
En bild från nyss...
'it's going down, down, down, down.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Lannebrink:

sv: jo jag vet, men det mesta känns bara värdelöst. Har knappt förtroende för någon längre.
tack för kommentaren, det värmer att du bryr dig!
kram

2:a kommentar, skriven , av Sotnosen!:

Ta hand om dig (er). Det är det viktigaste! Dammråtter kommer och går....

3:e kommentar, skriven , av ♥ Camilla - med liten i magen!:

Finaste magen<3

SV: Tack sötnos<3<3 Ja nu är det snurrigt igen ;) Hade precis kommit in i sjukhusrytmen och nu är vi hemma och allt är upp och ner igen, fast på ett positivt sätt! ^^, Försöker lära oss det nya livet nu och det får ta den tid det tar helt enkelt :)

4:e kommentar, skriven , av S:

Ajdå =/ Du får ta det lite lugnare och ta hand om dig själv och den lilla. Vilken fin kula du har förresten.

Svar: Det är verkligen så det är, jag var helt och hållet inställd på mitt singelliv när jag träffade David. Men saker och ting blir inte alltid som man har tänkt sig men är man öppen för det oväntade så kan fantastiska saker hända. Jag har inte ångrat mig en endaste sekund.

Det förstår jag, det måste vara otroligt skönt att ha det där klart innan det är dags!

kram

Kommentera inlägget här :